اگر وی بتواند سود بدهی 20هزار ميليارد تومانی را از دولت بگيرد ، هر ماه می تواند يك بسته 120هزار تومانی بی منت به بيمه شدگان بدهد...
 
 
 

ایلنا: دبیر اجرایی خانه كارگر استان قزوین می گوید:مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی باید بدنبال راهكارهای اجرایی اخذ 20هزار میلیارد تومان بدهی دولت به این صندوق باشد.
عید علی كریمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه در مصاحبه جدید مدیر عامل صندوق رقم بدهی 20هزار میلیارد تومان دولت به این صندوق نصف اعلام شده است افزود: باید وی صراحتا جواب دهد این مبلغ یك شبه چگونه نصف شده است.
وی با اشاره به اینكه این 20 هزار میلیارد تومان از سرمایه بیمه شدگان تامین اجتماعی است ، خواستار جدیت سازمان در گرفتن حق الناس شد.
رئیس سابق كانون هماهنگی شورای اسلامی كار استان قزوین با اشاره به سخن مدیر عامل صندوق برای ارایه بسته 120هزار تومانی به یك میلیون و 400هزار بازنشسته در پایان امسال گفت : اگر وی بتواند سود بدهی 20هزار میلیارد تومانی را از دولت بگیرد ، هر ماه می تواند یك بسته 120هزار تومانی بی منت به بیمه شدگان بدهد.
كریمی در ادامه با اشاره به ادعاهای پر سروصدای مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی گفت : بهتر است حافظی با گرفتن طلب سازمان از دولت و تحول در ساختارها ، مشكلات را حل كند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir