سیلویو برلوسکنی دست بردار نیست. گویا قرار است نوار رسوایی‌هایش هم قطع نشود...
 
 


رسانه‌های ایتالیایی از کشف یک نوار صوتی مربوط به مکالمات تلفنی برلوسکنی با فرد ذکر شده و درخواست این دختر برای دریافت حق السکوت 6.7میلیون دلاری برای افشا نکردن این فساد اخلاقی خبر دادند. در همین حال برلوسکونی اعلام کرد که کاملا آرام است و از زندگی لذت می‌برد!

به گزارش فرارو، رسانه‌های ایتالیایی امروز از کشف نوار مکالمات سیلویو برلوسکنی با "کریمه المحروق" خبر دادند. کریمه المحروق همان رقاص 17 ساله مغربی است که اخیرا نامش در لیست بلند بالای زنان و دختران مرتبط با نخست وزیر ایتالیا ثبت شده است.

در این نوار صوتی المحروق از نخست وزیر ایتالیا می‌خواهد برای آنکه پرده از ارتباط نامشروع خود با وی برندارد باید مبلغ پنج میلیون یورو معادل شش میلیون و 700 هزار دلار پرداخت کند.

ارتباط برلوسکنی با کریمه زمانی جنجالی شد که پلیس ایتالیا در بهار سال جاری این دختر را در رابطه با یک پرونده سرقت بازداشت کرد و برلوسکنی در تماس با پلیس ایتالیا خواستار آزادی وی شد.

در آن زمان این خبر رسانه‌ای نشد، اما ارتباط برلوسکنی با این دختر در آبان ماه سال جاری تبدیل به تیتر یک بسیاری از رسانه های جهان شد.

در ابتدا گفته شد رسوایی جدید "سیلویو برلوسکنی" مربوط به اقدام وی در پرداخت پول و جواهر به یک دختر نوجوان 17ساله است.

کریمه که رقاص باله است در مصاحبه با نشریات ایتالیایی گفته است: «به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.»

این دختر نوجوان همچنین افزود در دیدار با برلوسکنی از آرزوهای خود با او سخن گفته و اظهار داشته که دوست دارد شهروند ایتالیا باشد و در نیروی پلیس این کشور به عنوان یک پلیس زن خدمت کند.

این دومین بار است که برلوسکونی با دختران کم سن و سال رابطه نامشروع دارد. در سال 2009 حضور نخست و زیر ایتالیا در مراسم جشن تولد یک دختر 18 ساله سبب جدایی همسر برلوسکنی از وی شد.

واکنش برلوسکنی به در خواست برکناری
افشای پی در پی روابط نا مشروع برلوسکونی با زنان ایتالیایی را با یک تنش جدید روبه رو کرده است. داریو فرانسس، رهبر بزرگترین حزب مخالف در پارلمان ایتالیا گفت:‌ «اگر نخست وزیر ذره‌ای شرافت داشته باشد باید از سمت خود استعفا كند و برای پاسخگویی به این اتهام‌هایش از سوی بازجویان مورد باز خواست قرار گیرد.»

این اظهارات رهبر مخالفان برلوسکنی در پارلمان پس از آن منتشر شد که دادستان های ایتالیایی ادعا کرده اند که سیلویو برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا با "شمار قابل توجهی" از روسپی‌های جوان ارتباط داشته است.

دادستان‌ها در درخواست خود برای بازرسی از املاک برلوسکونی، به این مسئله اشاره کرده اند که او به این زنان پول پرداخت کرده یا اجازه استفاده از آپارتمان هایش را به آنها داده است. آن‌ها درحال تحقیق درباره این مساله هستند که آیا برلوسکونی برای ارتباط با دختری که در یک کلوپ شبانه کار می کرد به او پول پرداخته است یا نه.

اما برلوسکونی تمام این اتهامات را رد می‌کند وی در واکنش به درخواست رهبر مخالفان در پارلمان برای استعفا از سمت نخست وزیری گفت: ‌«آیا همه شما دیوانه شده‌اید؟ از چه حرف می‌زنید؟ كاملا آرام هستم و از زندگی لذت می‌برم.»

برلوسکونی در شرایطی ادعا آرامش می‌کند که فشار برای استعفای او افزایش یافته است. گزارش اخیر دادستان های ایتالیا هم موضوع را بغرنج تر کرده است. تحقیقات جدید درباره فساد اخلاقی برلوسکونی بر ماجرای کریمه المحروق متمرکز است.

با انتشار این اتهامات برلوسکونی اعلام كرد كه این اتهام‌ها مضحك و احمقانه هستند و وی هرگز برای رابطه جنسی پولی پرداخت نكرده است. وی گفت كه از زمان جدایی از همسر دومش در یك شرایط با ثبات قرار داشته است.

با این حال داریو فرانسیس، رهبر بزرگترین حزب مخالف در پارلمان ایتالیا معتقد است برلوسكنی نباید دیگر فكر كند كه فراتر از همه چیز حتی قانون است و اجازه دهد قضات در مورد این اتهام‌هایش تصمیم گیری كند چون ادامه بلاتكلیفی این پرونده باعث خدشه دار شدن وجهه بین‌المللی ایتالیا می‌شود. 

نخست وزیر ایتالیا در حالی با رسوایی اخلاقی و افزایش درخواست های برکناری روبه‌رو است که به سختی در تاریخ ۲۳ آذر توانست با اختلاف ۲رای٬ رای اعتماد مجلس را کسب کند.
 
نخست وزیر ایتالیا در چند سال اخیر با اتهامات فراوانی از فساد اقتصادی تا فساد اخلاقی روبه رو بوده است. در مهر ماه سال جاری همزمان با گسترش اعتراضات در برخی نقاط اروپا ایتالیا نیز با بحران روبه رو شد. مردم ایتالیا در تاریخ ۱۶ و ۱۷ مهر ۱۳۸۹ نسبت به سیاست‌های آموزشی و اقتصادی دولت برلوسکونی دست به اعتراض زدند.

برلوسکونی یک ماه پیش با رای شکننده‌ای توانست سمت خود را حفظ کند اما دردسرهایش پایانی ندارد و هم‌چنان جزو صدرنشین‌های اخبار رسانه‌ها است. با این وجود او با اعتماد به نفسی وقیحانه روزگارش را با ثبات و خوش و خرم توصیف می‌کند و حتی زندگی خود را لذت بخش می‌خواند. با این اوصاف باید دید که این سیاستمدار پر حاشیه کی زمین می‌خورد؟ 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com