رئیس جمهوری گفت : مردم سرمایه های عظیم کشورند و عشق به مردم نشانه عشق به خداست...


 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمود احمدی نژاد امروز در دیدار مدیران استان گیلان ، بالاترین عبادت و مجاهدت را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت : در نظام اسلامی مدیران باید خادم و عاشق مردم باشند .

وی با بیان این که گیلان امروز به کارگاه کار و تلاش تبدیل شده است خطاب به مسئولان گفت : همه مسئولان باید همان گونه که برای اجرای کارهای کلان وقت می گذارند برای رفع مشکلات مردم نیز بیش از پیش همت و تلاش کنند .

رئیس جمهوری رسیدن به پیشرفت واقعی را مستلزم داشتن الگویی مناسب دانست و گفت : الگوهای ما باید بر آمده از فرهنگ خودمان باشد تا به قله های رفیع پیشرفت و تعالی دست یابیم .

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر ایجاد زمینه های لازم برای اشتغال زایی در جامعه افزود : در سایه تعهد و بکارگیری علم و فناوری ، مشکلات جامعه از جمله بیکاری برطرف می شود.

وی گفت : ما بدنبال تحقق جامعه مهدوی و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در جامعه هستیم ؛ جامعه ای که مطابق با فرهنگ خودمان باشد نه جامعه توسعه یافته غربی .

رئیس جمهوری با بیان این که ملت ایران مسیر کمال را طی می کند افزود : مسیر حرکت ایران مسیر نورانی و متعادلی است و ما افتخار می کنیم که در جایی خدمت می کنیم که از بهترین مکان های دنیاست .

رئیس جمهوری از استاندار گیلان هم خواست با برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی با حضور علما و صاحب نظران و مدیران استانی ، زمینه های تولید محصولات کشاورزی و صنعتی را تقویت کند .

در ابتدای این دیدار قهرمانی استاندار گیلان گزارش کاملی از فعالیت های بخشهای کشاورزی عمرانی و صنعتی این استان ارائه کرد .

 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:iribnews.ir