خبرگزاری فارس: نماينده اصفهان در مجلس گفت: هيچ دولتی جرأت نداشت قانون هدفمندسازی يارانه‌ها را اجرا كند و فقط دولت احمدی‌نژاد بود كه اجرای اين قانون را بر عهده گرفت ‌كه اقدامی ملی است...


 
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن كامرانی نماینده مردم اصفهان و عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی كه امروز (دوشنبه) به عنوان سومین ناطق میان دستور در صحن علنی مجلس سخن می‌گفت، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره دهه فجر، اظهار داشت: ملت ایران در 22 بهمن نشان خواهند داد كه آمریكا در چه فكری است و ایران پر از بسیجی است.

وی افزود: ملت ایران در 22 بهمن 88 تصویب كردند 9 دی، امروز اگر روح امام را شاد كنیم و بخواهیم دهه فجر را پاس بداریم تنها راه آن تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری است، در جریان خاموش كردن فتنه 88 سه قوه كاری نكردند بلكه این تدبیر به اصطلاح زیبای مقام معظم رهبری بود كه خوب مدیریت شد و ما فقط برای مقام معظم رهبری مزاحم هستیم یعنی كمك حال وی نیستیم.

كامران بر همین اساس یادآور شد: امروز هم هنوز این خباثت‌ها هست تا انقلاب اسلامی هست این خباثت‌ها وجود دارد و بایستی همواره هوشیار باشیم و همواره باید مراقب باشیم و بایستی در این راستا از وزارت اطلاعات تشكر می‌كنم كه با یك اقدام نرم افزاری خباثت‌های صهیونیستی را از طریق عوامل داخلی رو كرد.

كامران اضافه كرد: كسانی كه متهم به فتنه هستند نباید اصلا پیش شرطی قرار دهند و مشی ما نیز بایستی همانی باشد كه مقام معظم رهبری فرمودند و باید حداكثر جذب و حداقل دفع را داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در روز 22 بهمن 89 مردم پرشور در راهپیمایی شركت كنند و به كوری چشم دشمنان اقتدارشان را نشان خواهند داد؛ این اقتدار سبب شده آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها كشورهای همسایه‌مان را از ایران بترسانند و به قول خودشان استراتژی ایران هراسی را پیاده كنند، عربستان 60 میلیارد دلار جنگ‌افزار خریداری كرده است، ایران كه می‌گوید در ترتیبات امنیتی باید همه با هم باشیم، شما یك نمونه این موضوع را در لبنان دیدید.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بنده به اشتون تذكر می‌دهم كه راه سولانا را نرود چرا كه ما صداقت داشتیم اما آنها مردم ما را نسبت به خودشان بی‌اعتماد كردند.

وی گفت: امروز ما در مسائل هسته‌ای پیشرفته هستیم و نمی‌توانیم مذاكره را مانند دیروز ادامه دهیم و هر روز هم كه می‌گذرد باز هم شما بازنده هستید و شما به گونه‌ای رفتار كردید كه بی‌اعتمادی ایجاد كردید و نباید دنبال بهانه باشید و ما روی هر آنچه كه مربوط به اقتدارمان است، پایداری می‌كنیم.

حسن كامران در خاتمه با اشاره به هدفمندسازی یارانه‌ها، ‌گفت: هیچ دولتی جرات نداشت قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را اجرا كند و فقط دولت احمدی‌نژاد بود كه اجرای این قانون را بر عهده گرفت ‌كه یك اقدام ملی است و نباید آن را سیاسی كنیم و همه هم اعتقاد به اجرای این قانون دارند و اگر در اجرا اشكالاتی وجود دارد بایستی ما این اشكالات را رفع كنیم.

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com