سوال نمايندگان اروميه از خليليان وزير جهاد كشاورزی اين هفته بررسی خواهد شد/گزارش كميسيون صنايع در مورد تحقيق و تفحص از حادثه انفجار معدن باب‌نيزو كرمان نيز اين هفته قرائت می‌شود...
 
 

ایلنا: مجلس شورای اسلامی هفته پر كاری را در جلسات علنی روزهای یكشنبه و سه شنبه پیش رو خواهد داشت. رای اعتماد نمایندگان به وزیر خارجه پیشنهادی احمدی نژاد و استیضاح وزیر راه و ترابری از مهم ترین موضوعات جلسات علنی این هفته مجلس است.
به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس این هفته به بررسی برنامه و صلاحیت علی‌اكبر صالحی برای تصدی وزارت امور خارجه و اخذ رای اعتماد وی در روز یكشنبه دهم بهمن می‌پردازد و در جلسه روز سه‌شنبه ، استیضاح وزیر راه و ترابری بررسی می‌شود.
هم چنین سوال سیدسلمان ذاكر، جواد جهانگیرزاده و نادر قاضی‌پور نمایندگان ارومیه از خلیلیان وزیر جهاد كشاورزی نیز این هفته بررسی خواهد شد.
گزارش كمیسیون صنایع در مورد تحقیق و تفحص از حادثه انفجار معدن باب‌نیزو كرمان نیز این هفته قرائت خواهد شد.
گزارشات كمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه جزء الف بند 7 ماده واحده قانون بودجه سال 89 كل كشور و طرح اصلاح مواد 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده این هفته بررسی می‌شود.
استماع گزارش كمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح اصلاح تبصره 3 بند الف ماده 3 قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اجرای سیاست‌های كلی اصل 44 قانون اساسی در دستور كار مجلس قرار دارد .
ادامه رسیدگی به گزارش كمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تشكیلات دادسرا و دادگاه عالی و نظارت انتظامی بر رفتار قضایی و ارایه گزارش این كمیسیون در رابطه با موافقت‌نامه انتقال محكومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری هند نیز این هفته در دستور كار مجلس قرار دارد.

 

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir