استيضاح وزير راه در شرايط فعلی هيچ ضرورتی ندارد/وزير راه يكی از پيرترين افراد كابينه دولت است اما هيچ كس به اندازه بهبهانی در كابينه دولت تحرك نداشته است...


ایلنا: یك عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس تاكید كرد: نمی‌توانیم وزارت راه را مقصر مشكلات صنعت هوایی كشور بدانیم چرا كه وزارت راه از هواپیماهایی استفاده می‌كند كه دولت توانایی خرید آن را داشته باشد.
عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده آمل و لاریجان در گفت وگو باخبرنگار ایلنا،در ارتباط با استیضاح وزیر راه و ترابری افزود: وزیر راه یكی از پیرترین افراد كابینه دولت است اما نباید از این نكته غافل ماند كه هیچ كس به اندازه بهبهانی در كابینه دولت تحرك نداشته است.
وی با تاكید بر اینكه خریداری هواپیماها و تجهیزات هواپیمایی جزو اختیارات وزارت راه نیست، خاطرنشان كرد: وزارت راه از هر هواپیمایی كه دولت و نظام توانایی خرید آن را داشته باشد استفاده می‌كند در نتیجه نمی‌توانیم مقصر مشكلات صنعت هوایی را وزیر راه بدانیم.
این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینكه تا به الان كوتاهی ازمجموعه وزارت راه ندیده است، تاكید كرد: استیضاح وزیر راه در شرایط فعلی هیچ ضرورتی ندارد.
یوسفیان افزود: پس از حادثه سقوط هواپیمای تهران –ارومیه نمایندگان غرب كشور باید به شكلی عكس العمل نشان می‌دادند اما به نظر من این عكس العمل تا همین مرحله كافی است.
وی یادآورشد: مطمئنا چنانچه آقای بهبهانی از مجموعه وزارت راه كنار برود وزیر بهتری بر سر كار نخواهد آمد.

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir