وی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی ، ملت می تواند سرنوشت خود را راسا تعیین کند و ملت مصر با ریختن به خیابان ها و اعلام نظر خود مبنی بر تغییر رژیم ، نظر خود را اعلام و به این ترتیب رژیم حاکم مشروعیت ملی خود را قانونا و عرفا از دست داده است...


 
اخوان المسلمین با تاکید بر برکناری حسنی مبارک رییس جمهور مصر،مخالفت خود را با هرگونه مذاکره با هر یک از نهادهای این رژیم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،"عصام العریان" از رهبران اخوان المسلمین تاکید کرد: رییس جمهور ، معاون رییس جمهور ، دولت جدید ، نخست وزیر و وزیران جدید کابینه ، همگی نهادهایی غیرقانونی هستند که مشروعیت خود را از دست داده اند به همین سبب اخوان المسلمین مخالف هرگونه مذاکره با نهادهای غیرمشروع و غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی ، ملت می تواند سرنوشت خود را راسا تعیین کند و ملت مصر با ریختن به خیابان ها و اعلام نظر خود مبنی بر تغییر رژیم ، نظر خود را اعلام و به این ترتیب رژیم حاکم مشروعیت ملی خود را قانونا و عرفا از دست داده است.

«العالم» همچنین خبر داد که، 50 نهاد و سازمان حقوقی مصر از حسنی مبارک رییس جمهور این کشور خواسند برای جلوگیری از خون ریزی و حفظ کشور از قدرت کناره گیری کند.

در همین حال روزنامه "سان" انگلیس گزارش داد که مبارک و همسرش برای رفتن به انگلیس در حال برنامه ریزی هستند.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com