خانواده اوباما متشکل از همسرش میشل اوباما و دو دختر خردسالش ملیا و ساشا به مدت حداقل چهار سال زندگی بسیار متفاوتی را در کاخ سفید تجربه خواهند کرد و...
خانواده اوباما متشکل از همسرش میشل اوباما و دو دختر خردسالش ملیا و ساشا به مدت حداقل چهار سال زندگی بسیار متفاوتی را در کاخ سفید تجربه خواهند کرد والبته مدت زمانی طول خواهد کشید تا آنها به زندگی در کاخ سفید عادت کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان: ساختمان کاخ سفید محل کار و زندگی روسای جمهور آمریکا صد و سی و دو اتاق دارد.اتاق بیضی محل کار رئیس جمهور ، اتاق هیئت دولت، اتاق دیپلماتیک محل پذیرایی از مهمانان که متشکل از سران کشورها هستند ، اتاق آبی و اتاق قرمز که مبلمان و رنگ این اتاق ها توسط دو رئیس جمهور سابق آمریکا طراحی شده و از آن زمان تاکنون تغییر نکرده است و سالن های پذیرایی که می توان در آنها از صد و چهل مهمان پذیرایی کرد تنها چند اتاق این مجموعه هستند.

کاخ سفید علاوه بر صد و سی و دو اتاق ، سی و پنج حمام و دستشویی ، چهارصد و دوازده در ،هشت راه پله و سه پله برقی دارد.

میشل اوباما مانند دیگر بانوهای اول کاخ سفید می تواند در مدت چهار سال آینده صد هزار دلار برای تغییر دکوراسیون و نگهداری های دکوراسیون داخلی کاخ سفید هزینه کند.

وی حتی می تواند مقادیری از اثاثیه و مبلمان شخصی خود را هم به کاخ سفید بیاورد.البته بیشتر این تغییرات در طول تاریخ در اتاق های عمومی صورت گرفته است.

ملیا و ساشا دختران اوباما نیز می توانند طبق نظر والدینشان اتاق های خودشان را تغییر دکوراسیون دهند.

ساختمان کاخ سفید آنقدر بزرگ است که آنها می توانند به راحتی در آنجا قایم باشک بازی کنند.

خانواده اوباما همراه با خود سگ جدیدی را هم به کاخ سفید می آورند .

از موضوعاتی که اوباما در مورد استقرار خانواده اش در کاخ سفید باید تصمیم گیری کند، مدرسه دو دخترش است.

ملیا و ساشا در شیکاگو به یک مدرسه خصوصی می رفتند .

بعضی از فرزندان خانواده رئیس جمهور اسبق امریکا به مدرسه خصوصی و بعضی دیگر مانند امی کارتر به مدرسه عمومی می رفتند.

مادر بزرگ ساشا و ملیا نیز که در مدت مبارزات ریاست جمهوری اوباما از این دو کودک نگهداری می کرد نیز می تواند با خانواده اوباما در کاخ سفید زندگی کند.