بدون شرح!

  گروهی از هنرمندان در جریان بازگشایی موزه تاریخ امریكا ، لباس هایی را از شخصیت های جنگ 1812 پوشیده اند. این جنگ به مدت دو سال میان امریكا و انگلیس درگرفت و با پیروزی امریكا همراه بود.
 
 
  «مادونا» خواننده امریكایی از «گای ریچ» شوهرش، كارگردان سینما طلاق گرفت. تصویر، آنها را چند
سال پیش هنگام غسل تعمید فرزندشان نشان می دهد
 
 
  كودكان یونانی با یك عقاب عكس یادگاری می گیرند. این عقاب در بیمارستان «هلنیك» حیات وحش در جزیره روداس یونان سلامتی خود را بدست آورده بود و پس از این عكس، در آسمان به پرواز درآمد
 
 
توپ فوتبال مسابقات جام كنفدراسیونها كه سال 2009 در افریقای جنوبی برگزار می شود ،‌ طی مراسمی معرفی شد. «تانسی كوئتزی» یك هنرمند این كشور را در حال معرفی توپ می بینید. مسابقه قرعه كشی این جام قرار است عصر امروز برگزار شود. این مسابقات با شركت اسپانیا ، برزیل ، عراق ، زلاندنو ، امریكا ، افریقای جنوبی و ایتالیا در قالب دو گروه در ژوئن 2009 انجام خواهد شد.
 
 
  در حالی كه چوپان هندی در حومه شهر الله آباد مشغول استراحت است، بره ای بازیگوش روی او راه می رود.
 
 
«جرج بوش» رییس جمهوری امریكا و «كاندولیزا رایس» وزیر خارجه اش، آخرین روزهای خود را در كاخ سفید و باغهای زیبای اطراف آن می گذرانند. در تصویر، آنها را هنگام قدم زدن در باغ های كاخ سفید در واشنگتن می بینید، پیش از آنكه به سوی نشست سران آپك در لیما پایتخت پرو پرواز كنند. این نشست امروز آغاز شد.
 
 
  زنان كشمیری در گاندربال سبدهایی از بوته های خشك را كه برای برافروختن آتش و پخت و پز از آن بهره می برند، روی سر حمل می كنند.
 
 
زنی هندی، فرزندش و سطل های آب را در ناواپورا حمل می كند.
 
 
  مردی با همه آنچه از اثاثیه اش توانسته است از میان شعله های آتش در محله ای در داكا پایتخت بنگلادش نجات دهد، خود را از محل دور می كند.
 
 
كریسمس و سال نوی میلادی نزدیك است و خیابان معروف «شانزه لیزه» پاریس پایتخت فرانسه اینگونه با نورپردازی درختان در برابر رهگذران و خودروهای عبوری جلوه گری می كند.
 
 
  سفیر جدید كشور آفریقایی لسوتو با پوشیدن لباس سنتی كشورش،‌ استوارنامه خود را در مادرید تقدیم «خوان كارلوس» پادشاه اسپانیا می كند.
 
 
«باراك اوباما» رییس جمهوری منتخب امریكا در قهوه خانه ای در شیكاگو، قصد دارد تكه ای كیك صرف كند. او پیش از آن، سفارش ساندویچی با گوشت گاو داد تا آن را با خود ببرد.
 
 
  یك مبارز فلسطینی از گردانهای «الناصر صلاح الدین» در جریان یك رزمایش در شیخ رضوان در شمال شهر غزه موشك شلیك می كند. مبارزان فلسطینی هیچگاه از اندیشه آزادی سرزمین خویش از دست رژیم اشغالگر قدس دست نمی كشند.
 
 
كودكان و بزرگسالان برای فرار از درگیری میان سربازان دولتی و شورشیان كنگو در منطقه «كیرومبا» خود را در میان علفزارها و درختان جنگل پنهان می كنند.
 
  نمایندگان رسانه های جمعی از دور، یك نمایش آتش بازی را به مناسبت گشایش هتل «آتلانتیس» در دوبی، بندر تجاری امارات متحده عربی تماشا می كنند. این هتل شب جمعه گشایش یافت و برای برگزاری مراسم آن كه هنرمندان مشهور جهان ،‌ مهمان آن بودند ، مبلغ 20 میلیون دلار هزینه شد.
 
 
 منبع:جام جم آنلاين

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
http://www.seemorgh.com/news
 
ساير مطالب:
 
عكس‌ های خبری ديدنی روز دنیا !
 
مرگ تعداد زيادی ماهی در سواحل بندرعباس(تصويری)
 
عكس های واقعا ديدنی از تربيت سگ پليس در ايران!!
 
غاری شگفت انگيز در مكزيك (تصویری)