همچنین در روز سه شنبه 29 اسفندماه میزان حرکت قطارهای مترو افزایش می‌یابد و تردد قطارهای خط یک و دو مترو تهران از ساعات هشت صبح تا شش بعد از ظهر با فاصله گذر هر پنج دقیقه خواهد بود.

روز اول فروردین مترو رایگان است و برنامه حرکت مترو تهران در یک تا چهار فروردین 92 همانند روزهای تعطیل است.


 شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که در روزهای آخر سال و نوروز 91 به منظور تسهیل در تردد شهروندان تهرانی برنامه ریزی ویژه‌ای انجام داده است تا با حرکت منظم قطارها انبوه مسافران تهرانی به راحتی جابجا شوند.
 
همچنین در روز سه شنبه 29 اسفندماه میزان حرکت قطارهای مترو افزایش می‌یابد و تردد قطارهای خط یک و دو مترو تهران از ساعات هشت صبح تا شش بعد از ظهر با فاصله گذر هر پنج دقیقه خواهد بود. این در حالی است که در برنامه عادی روزهای تعطیل فاصله گذر قطارها در این ساعت هر هفت دقیقه یکبار است.
 
در عین حال در خط چهار این فاصله از 10 دقیقه یکبار به هشت دقیقه کاهش می‌یابد و در خط پنج برنامه حرکت‌ها همانند روزهای تعطیل (15 تا 20 دقیقه یکبار) خواهد بود و تردد در 30 فروردین همانند برنامه روزهای تعطیل است اما با حرکت‌های فوق العاده در زمان ازدحام؛ مسافران جابجا خواهند شد.
 
بر اساس این اعلام برنامه حرکت مترو تهران در یک تا چهار فروردین 92 همانند روزهای تعطیل است و دوشنبه تا پنجشنبه (پنج تا هشت فروردین) قطارهای خط یک و دو از هشت صبح تا هشت شب با فاصله گذر هر شش دقیقه یکبار حرکت خواهند کرد و در خط چهار این فاصله گذر در ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر هشت دقیقه خواهد بود. در خط پنج هم در ساعات پرتردد فاصله گذر 15 دقیقه و در بقیه ساعت‌ها 20 دقیقه است.
 
جدا از برنامه‌ریزی فوق هر زمان که تعداد مسافران در ایستگاه‌ها افزایش پیدا کند آمادگی لازم برای حرکت قطارهای فوق العاده وجود دارد و به سرعت تسهیلات لازم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع : isna.ir



مطالب داغ سایر بخشها:
احمدی‌نژاد: برخی از ولایت فقیه برای بازی‌های انتخاباتی سوء استفاده می‌کنند
سفرهای استانی باعث معضلات روحی واجتماعی مردم شد/ دولت به فکر سفر استانی نباشد
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین فروردین
عبور از آزادراه تهران – شمال برای عموم آزاد شد
سربازان متاهل نسبت به مجردها چه مزیتی دارند؟