جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: تمام کسانی که از سال 70 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده می توانند از اول خرداد نسبت به تعویض کارت اقدام کنند.
 سردار ابراهیم کریمی در خصوص صدور کارت های هوشمند گفت: سازمان وظیفه عمومی صدور کارت الکترونیکی برای معافیت ها را از دی ماه سال 90 و صدور کارت های پایان خدمت را از مهرماه سال91 آغاز کرد.

وی افزود: براین اساس، کسانی که خدمت آنان از سال 85 به بعد به اتمام رسیده بود باید برای تعویض کارت پایان خدمت خود تا پایان سال 91 اقدام می کردند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی از تمدید مهلت تعویض کارت های پایان خدمت خبر داد و افزود: دارندگان این کارت تا اول تیر ماه فرصت دارند تا نسبت به تعویض اقدام کنند.

به گفته این مقام انتظامی کارت های پایان خدمت از سال 85 به بعد از ابتدای تیرماه دیگر اعتبارندارند و دارندگان این کارت در صورت انجام کارهای اداری با مشکل روبرو می شوند اما تعویض همچنان ادامه دارد و افراد می توانند به مراکز پلیس +10 مراجعه کنند.

سردار کریمی همچنین از فراخوان دارندگان کارت های پایان خدمت از سال 70 به بعد خبر داد و تصریح کرد: تمام کسانی که از سال 70 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده می توانند از اول خرداد ماه نسبت به تعویض کارت خود با مراجعه به پلیس +10 اقدام کنند.

وی یادآور شد: مدت تعویض تا اول آذرماه است و پس از این تاریخ، کارت های پایان خدمت از سال 70 به بعد، اعتبار نخواهند داشت.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
عمر مسکن مهر 100 سال است
سفر کامرون به آمریکا
کالاهای اولویت اول و دوم همچنان ارز مرجع می‌گیرند
رد صلاحیت 203 کاندیدای شورای شهر توسط هیئت اجرایی
پیش‌نویس برنامه «ازدواج آسان» تهیه شد