دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران
برگزارکنندگان کنگره تمام همت و تلاش خود را جهت برنامه ریزی جامع و درعین حال متمرکز کنگره با ترکیبی ازسخنرانیها، کارگاه ها، میزگرد و نمایشگاه های کاربردی و سودمند بکار بسته اند
دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران که در اردیبهشت ماه 1393 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می گردد یکی از کنگره های پویا و نوآور در میهن عزیزمان ایران است که بازتابی از پیشرفت و توسعه ایمونولوژی درقرن بیست و یکم را در محیطی خلاق ارائه می دهد. این کنگره محل مناسبی برای طیف گسترده ای از متخصصان وشرکت کنندگان درهمه زمینه ها فراهم می آورد.

برگزارکنندگان کنگره تمام همت و تلاش خود را جهت برنامه ریزی جامع و درعین حال متمرکز کنگره با ترکیبی ازسخنرانیها، کارگاه ها، میزگرد و نمایشگاه های کاربردی و سودمند بکار بسته اند.

کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران که بصورت دو سالانه برگزار می گردد، مهمترین نشست ایمونولوژیست ها در ایران به شمار می رود. در این نشست آخرین یافته ها و پیشرفت های علمی در ایمونولوژی پایه و بالینی در معرض ارائه و بحث قرار می گیرد و بهترین مکان برای دیدار، گفتگو و تبادل نظر با سایر متخصصان این رشته می باشد. بعلاوه کارگاههای آموزشی متعددی نیز در خلال کنگره برگزار می شود که مباحث نوین و چالش برانگیز علم ایمونولوژی در این کارگاهها برای علاقه مندان ارائه می گردد.

در این کنگره که به همت انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران برگزار می گردد، تمامی دانشگاههای علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی وابسته و سازمانهای ذیربط مشارکت فعال داشته و این همکاری و مشارکت همه جانبه کنگره حاضر را به رویدادی بی نظیر تبدیل نموده است.

به امید دیدار شما در دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران








گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:icia.ir

مطالب پیشنهادی :
گزارش این بیماری، حاوی تصاویر دلخراش است + عکس
آن مرد دیگر رفته است ...
هاشمی رفسنجانی در وصیت پدر بشار اسد
قاتل خواهر شهید لاجوردی شناسایی شد
جاده‌های مرگبار ایران رتبه دار جهان