اهدای نهال به اهالی جنوب تهران به صورت رایگان
مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی افزود: تمامی شهروندان باید در جهت توسعه فضای سبز شهر و همچنین تاثیر آن در زندگی‌شان و نشاط شهر تلاش کنند.
مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی گفت: به منظور افزایش فضای سبز شهری و همزمان با طرح استقبال از بهار نهال رایگان به شهروندان اهدا می‌شود.

سعید امینی در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری این طرح ذکر کرد: همزمان با فرارسیدن بهار طرح استقبال از بهار در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی با توجه به اهداف برگزاری طرح کاشت نهال بیان کرد: طرح درخت کاری و اهدا نهال به شهروندان با هدف افزایش سرانه و احیای فضای سبز در محله 13 آبان برگزار خواهد شد.

امینی با اشاره به برگزاری این طرح عنوان کرد: این طرح به همت مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی و با همکاری شهرداری ناحیه سه منطقه 20 در جهت آماده استقبال از سال نو در این مجتمع برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی افزود: تمامی شهروندان باید در جهت توسعه فضای سبز شهر و همچنین تاثیر آن در زندگی‌شان و نشاط شهر تلاش کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان برای دریافت نهال به صورت رایگان می‌توانند به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت 3، جنب مسجد امام رضا(ع) مراجعه کنند.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:sharghdaily.ir

مطالب پیشنهادی :
دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران
من خطابم به گشت ارشاد شهر کی ِف است!
آن مرد دیگر رفته است ...
هاشمی رفسنجانی در وصیت پدر بشار اسد
قاتل خواهر شهید لاجوردی شناسایی شد