کرمانشاه اوضاع خوبی ندارد
سردار کریم کشوری، بی‌نظمی مهندسی شهری، فقر و ناهمگونی فرهنگی را از جمله دلایل وجود آمار بالای جرم در مناطق حاشیه‌ای شهر عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه فقر و بیکاری را علت اصلی بالابودن آمار جرم در مناطق حاشیه‌ای شهر عنوان کرد.

سردار کریم کشوری، بی‌نظمی مهندسی شهری، فقر و ناهمگونی فرهنگی را از جمله دلایل وجود آمار بالای جرم در مناطق حاشیه‌ای شهر عنوان کرد.

کشوری با بیان اینکه نظارت‌های نظامی و امنیتی همواره بر مناطق حاشیه‌ای اعمال می‌شود، نبود مهندسی درست شهری را موجب کاهش قدرت مانور نیروهای نظامی و امنیتی در این مناطق عنوان کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اصلاح ساختار شهری در مناطق حاشیه‌ای، قدرت مانور نیروهای نظامی و امنیتی نیز در این مناطق افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیکاری و تورم بالا را از جمله دیگر دلایل وقوع جرم در مناطق حاشیه‌ای دانست و معتقد است، چنانچه بتوان با ایجاد شغل و درآمد آمار بیکاری در این مناطق را کاهش داد و موجب ایجاد یک سطح زندگی معمولی شد، قطعا آمار جرم نیز در این مناطق به تبع آن کاهش چشمگیری خواهد داشت.

کشوری آمار بالای جرایم در مناطق حاشیه‌ای را ناشی از عدم کنترل امنیتی و نظامی بر این مناطق نداست و گفت: وجود شرایط ذکر شده در این مناطق موجب شده تا توفیق پلیس در این زمینه کمتر باشد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه علاوه بر عوامل گفته شده وجود خرده فرهنگ‌ها در مناطق حاشیه‌ای موجب شده تا این فرهنگ‌های گوناگون سازگاری کمتری با استانداردهای زندگی شهری داشته باشند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی :
ثبت لحظات استثنایی از پلنگ ایرانی+ عکس
زندگی عروس 15 ساله در یك قدمی مرگ
یک جنگنده آمریکایی در نوادا سقوط کرد
راه حل توافق هسته ای از دید ظریف
آقای رئیس، لقمه‌ای چند حساب كردید؟