سهمیه‌های بنزین را فردا شب واریز می کنند
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره تثبیت قیمت سهمیه های بنزین برای فروردین ماه سال آینده از واریز سهمیه‌های بنزین 400 تومانی خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی در ساعت 24 پنج شنبه 29 اسفند ماه خبر داد.
سید مجتبی شفیعی درباره آخرین وضعیت واریز سهمیه بنزین فروردین ماه 93، گفت: برای فروردین ماه سال آینده هیچگونه تغییری در قیمت و سهمیه های بنزین خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی اعمال نشده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه از این رو سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای با قیمت 400 تومانی خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی بدون فروردین ماه بدون هیچگونه تغییری در قیمت و سهمیه به کارت‌های هوشمند سوخت خودروها واریز خواهد شد، تصریح کرد: خودروهای سواری شخصی برای فروردین 60 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای دریافت می کنند که این سهمیه ساعت 24 پنج شنبه بیست و نهم اسفند ماه به کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فروردین ماه سال آینده هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای با قیمت 400 تومان و بنزین آزاد با نرخ 700 تومان عرضه می‌شود، اظهار داشت: 25 لیتر بنزین هم به کارت سوخت موتورسیکلت‌‌ها با نرخ نیمه یارانه‌ای اختصاص می یابد.

به گفته شفیعی همچنین در نخستین ماه فصل بهار سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی بدون محدودیتی، در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است.

مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور هم هفته جاری از تثبیت قیمت و سهمیه‌های بنزین تا پایان تعطیلات نوروز 1393 خبر داده است.

ناصر رئیسی فرد رئیس کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت سراسر کشور هم در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش مصرف بنزین آزاد در آستانه ایام نوروز از آماده باش نوروزی جایگاه های برضه سوخت به مردم خبر داد و گفت: جایگاهداران برای عرضه بنزین تک نرخی در سال 93 آمادگی دارند.

عباس کاظمی معاون وزیر نفت با بیان اینکه مردم نگران تامین بنزین در روزهای پایانی امسال و ایام نوروز نباشند، از افزایش یک میلیارد لیتری ذخایر بنزین کشور در مقایسه با سال گذشته خبر داده و به مهر گفته است: با آغاز خرید و رفت و آمدهای پایان سال، مصرف بنزین کشور هم جهش یافته است.







گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
رکورد جاده ای سرعت در ایران شکست!
مجروحیت 31 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری
از پرواز عجیب هواپیمای مالزی چه خبر؟
خبر های تازه از مه آفرید!
ظریف به غرب درباره مذاکرات هسته‌ای هشدار داد