با قطار دوطبقه به اصفهان سفر کنید
طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، قطار دو طبقه صبا‌ در سفرهای نوروزی ۹۳ آماده جابه‌جایی مسافران در مسیر تهران-اصفهان و بالعکس است.
 به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجاء، به منظور افزایش خدمات‌دهی به هموطنان، قطار دو طبقه‌ «صبا» با ظرفیت 540 نفر در ایام نوروز مسافران محور تهران -اصفهان - تهران را جابه‌جا می‌کند.

این قطار دارای امکاناتی همچون سیستم‌های‌ تهویه مطبوع، صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و از این قبیل بوده و قابلیت سیر با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد.

قطار دو طبقه «صبا» تهران – اصفهان همه روزه ساعت 7 صبح از تهران حرکت و ساعت 16:10 از اصفهان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود 6 ساعت است.

روابط عمومی رجاء از هموطنان درخواست کرد، به منظور استفاده از قطار به عنوان وسیله‌‌ای ایمن و راحت برای سفرهای نورزی، با توزیع سفر از ظرفیت‌های باقی‌مانده در مسیرها و تاریخ‌های مختلف استفاده کنند.

این شرکت اعلام کرد متقاضیان سفر با قطار برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موجودی بلیت، تخفیفات بلیت، برنامه حرکت قطارها و از این قبیل همچنین ارائه نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن 1539 در تهران و تلفن 55651415-021 از شهرستان‌ها تماس حاصل کنند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com

مطالب پیشنهادی :
آخرین اخبار از حوادث چهارشنبه سوری شب گذشته
مجروحیت 31 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری
از پرواز عجیب هواپیمای مالزی چه خبر؟
خبر های تازه از مه آفرید!
ظریف به غرب درباره مذاکرات هسته‌ای هشدار داد