فردا رگبار و رعد و برق در پایتخت
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در سواحل شمالی کشور گفت: رگبار و رعد و برق در بسیاری از استان‌های کشور همچنین تهران طی روزهای آینده ادامه می‌یابد.
محمد اصغری  با بیان اینکه شرایط جوی موجود هم‌اکنون مناطق واقع در نیمه شمالی و همچنین غرب کشور را درگیر کرده است اظهار داشت: در حال حاضر شاهد رگبار و رعد و برق در استان‌های کرمانشاه، زنجان، قزوین، تهران و همچنین کرج، شهریار و جوانرود هستیم.

وی با بیان اینکه در ساعت‌های بعدازظهر بیشتر شاهد شرایط جوی حاکم خواهیم بود، افزود: امروز استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، غرب اصفهان، البرز و تهران وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق را تجربه خواهند کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: طی روز دوشنبه نیز شرایط جوی حاکم به مناطق گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، البرز، شمال سمنان، همدان، یزد، کرمان و فارس می‌رسد.

به گفته اصغری، این شرایط جوی در مناطق مزبور حاکم خواهد بود، با این تفاوت که در ساعت‌های بعدازظهر شاهد اوج ناپایداری‌ها خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران خاطرنشان کرد: آسمان تهران طی امروز و فردا شاهد رگبار و رعد و برق خواهد بود، ضمن آنکه وزش باد در این کلان‌شهر دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوا در سواحل شمالی کشور به میزان 5 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد و همچنین دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
بارش باران و رگبار در 8 استان كشور
دفاع محمد باقر نوبخت از گران شدن بنزین
آیا بدحجابی مردم به خاطر لِگ پوشیدن تامین اجتماعی نیست؟
اقدام عجیب در مقابل کاخ ملکه انگلیس+عکس
مرد 2 زنه کارش به جنایت رسید