عزت‌الله خان محمدی فرماندار شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اینکه بررسی فنی هتل آرینا انجام گرفته است ، اظهار کرد: با توجه به اینکه نوع سازه این هتل ویژه است لذا جلسه‌ای در ستاد سامانه ساخت و ساز استانداری تهران در همین خصوص برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که جلوگیری از مخاطرات حاشیه و همچنین پرهیز از تخریب احتمالی طبقات دیگر دارای پروانه مورد توجه است لذا اولین رویکرد ستاد این بود که خود مالک ملزم به اجرای حکم تخریب شود.

خان محمدی تصریح کرد: از این رو مالک را با هماهنگی بخشداری بلوار قصران برای مذاکره دعوت کردیم تا این کار را با مشاور، طراح و پیمانکار خود انجام دهد که وی استنکاف کرد و اعلام نمود که این کار را انجام نمی‌دهم.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: در نهایت این موضوع را به استانداری منعکس کردیم و در جلسه ساماندهی ساخت و ساز که شنبه آینده برگزار خواهد شد این بحث را طرح موضوع خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تیم پیمانکاری با معرفی حوزه فنی و عمرانی، استانداری مسئولیت اجرای تخریب را به عهده می‌گیرد گفت: این تیم در جلسه هفته آتی مشخص می شود و بدنبال آن برنامه تخریب هتل آرینا عملیاتی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران/