اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای غواص از فردا
سرهنگ مرادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ،گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای غواص فردا (سه شنبه) 16 با حضور مقامات کشوری و لشگری و مردم در ضلع شرقی میدان بهارستان، جنب درب غربی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

سرهنگ مرادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای غواص فردا (سه شنبه) 16 با حضور مقامات کشوری و لشگری و مردم در ضلع شرقی میدان بهارستان، جنب درب غربی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 15 روز سه شنبه اعمال می‌شود که بر همین اساس به منظور تسهیل در ترافیک تمهیداتی پیش بینی شده که این محدودیت‌ها در محدوده‌ها و مسیرهای منتهی به میدان بهارستان از شمال، از جنوب و از سمت شرق به میدان بهارستان، محدودیت تردد ممنوع داریم و در صورت نیاز، محدودیت‌های توقف ممنوع نیز با توجه به شرایط ترافیکی، ممنوعیت توقف نیز در مسیرها اعمال خواهد شد.

این مقام مسئول پلیس عنوان کرد: مراسم که از ساعت 16 روز سه شنبه از میدان بهارستان آغاز می‌شود، ابتدا شرکت کنندگان از خیابان جمهوری تقاطع استانبول به سمت خیابان فردوسی جنوب و در ادامه از میدان امام خمینی به سمت پایانه فیاض بخش حرکت می‌کنند و از آن‌جا به سمت خیابان وحدت، خیابان بهشت و در نهایت وارد ستاد معراج شهدا می‌شوند و حدود ساعت 18 مراسم تشییع به پایان می‌رسد.

وی در پایان افزود: عوامل پلیس به جهت پوشش ترافیکی از ساعت 13:30 دقیقه فردا در مسیرها و معابر میدان بهارستان مستقر هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران/