انجمن پیوند سبز جوانان به کمک خیرین مسکن ساز به جوانانی که دو سال از زمان عقد آنها می گذرد و یا جوانان بی بضاعت مسکن ارزان قیمت واگذار می کند.
 

سعید یاوریان رییس انجمن پیوند سبز جوانان در گفت و گو با برنا با اشاره به واگذاری مسکن ارزان قیمت به جوانان و خانواده های بی بضاعت اظهار داشت: انجمن پیوند سبز به کمک خیرین مسکن ساز اقدام به واگذاری مسکن ارزان قیمت به جوانان بی بضاعت کرده است. در این طرح به زوج های جوانی که مدت 2 سال از عقدشان می گذرد مسکن ارزان قیمت واگذار می کند.

وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح 70 مسکن نوساز ارزان قیمت در اسلامشهر و پیشوای ورامین به جوانان بی بضاعت و واجد شرایط به قیمت 16 میلیون تومان واگذار شد که تاکنون تمامی این افراد از خرید این مسکن ها ابراز رضایت کرده اند.

یاوریان با بیان ادامه واگذاری مسکن ارزان قیمت تصریح کرد: هم اکنون با بررسی شرایط افرادی که دچار مشکل هستند و هماهنگی با خیرین مسکن ساز آپارتمان های ارزان قیمت در کمترین زمان به این افراد واگذار می شود.

رییس انجمن پیوند سبز جوانان با اعلام برگزاری اقساطی مراسم عروسی جوانان گفت: پس از بررسی شرایط خانواده های بی بضاعت، مراسم عروسی فرزندان آنها با تمامی امکانات از سوی این انجمن برگزار و مبلغ برگزاری مراسم در 10 قسط 30 هزار تومانی از جوانان گرفته می شود. 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news