دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار سمج شد
 نایب رییس شورای اسلامی تبریز : برای جلوگیری از بروز چنین حوادث و فجایعی باید کار فرهنگی انجام شود و مسوولان ذی ربط در حوزه فرهنگ نیاز است در این راستا کار عملی انجام دهند.

شورای شهر تبریز درمان قربانی اسیدپاشی را تقبل کرد

سونیا اندیش نایب رییس شورای اسلامی تبریز گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر طرح پیشنهادی تامین همه هزینه‌های درمان معصومه جلیل پور، دختر قربانی اسیدپاشی، را تصویب کردند.

سونیا اندیش با بیان اینکه هزینه های درمان معصومه جلیل پور زیاد و مدت درمان وی طولانی است، افزود: این اقدام فرد اسید پاش نمونه ای از خشونت‎ و وحشیگری برخی افراد نسبت به زنان جامعه است.

برای جلوگیری از بروز چنین حوادث و فجایعی باید کار فرهنگی انجام شود و مسوولان ذی ربط در حوزه فرهنگ نیاز است در این راستا کار عملی انجام دهند.

فرهنگ نادرست روابط دختر و پسر در جامعه زمینه ساز چنین حوادث ناگواری می‎شود و باید اولیا در خصوص روابط فرزندان خود بیشتر حساس باشند و از آنان مراقبت کنند.

اندیش با تاکید بر لزوم برخورد شدید دستگاه قضایی با افراد اسید پاش ادامه داد: دستگاه قضایی باید با اعمال احکام و مجازات شدید این افراد، مانع از بروز چنین حرکات غیراخلاقی و غیرانسانی در جامعه شود.

معصومه‎ جلیل پور دختر 26 ساله تبریزی در آخرین روزهای اسفند سال گذشته قربانی اسیدپاشی یک خواستگار سمج شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com