زنان معتاد گچسارانی هروئین و شیشه مصرف می‌کنند
 رئیس کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین مصرف اعتیاد زنان معتاد این شهرستان را هروئین و شیشه عنوان کرد.

هزینه ماهیانه هر زن معتاد در کمپ 450 هزار تومان است

" کبری محمدی" رئیس کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: اولین و دومین ماده مخدر مصرفی بانوان معتاد شهرستان گچساران که هم اکنون در کمپ ترک اعتیاد به سر می‌برند " هرئین و شیشه" بوده است.

وی سومین ماده مخدر مصرفی بانوان معتاد گچساران را " تریاک " ذکر و اظهار داشت: کمپ بهبودی اقامتی ترک اعتیاد فرشتگان ویژه بانوان تنها کمپ ترک اعتیاد این قشر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان گچساران از ترک اعتیاد و بستری شدن 250 زن معتاد از پنج استان کشور در کمپ بهبودی اقامتی ترک اعتیاد فرشتگان این شهرستان در سه ساله اخیر خبرداد.

محمدی گفت: در یکسال گذشته 80 زن معتاد در این کمپ بستری و بهبودی خود را بازیافته اند که 20 نفر از آنان در شهرستان گچساران سکونت دارند.

وی سایر زنان معتادی که در کمپ بهبودی اقامتی ترک اعتیاد فرشتگان گچساران ویژه بانوان بستری و بهبودی می یابند را متعلق به استان های بوشهر، فارس، کرمان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

هزینه ماهیانه هر زن معتاد 450 هزار تومان است

رئیس کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان گچساران افزود: زنان معتاد این کمپ بطور داوطلبانه و برای بهبودی حاضر شده و برنامه های متنوعی برای رهایی آنان از این پدیده شوم اجرا می شود.

محمدی از اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و پزشکی برای زنان معتاد در کمپ ترک اعتیاد فرشتگان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

فعالیت کمپ بهبودی اقامتی ترک اعتیاد فرشتگان ویژه بانوان از سال 1394 شروع و تاکنون توانسته گام های مثبتی برای ترک اعتیاد زنان معتادی که به این کمپ مراجعه می کنند، بردارد.

رئیس کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان گچساران، هزینه نگهداری ماهیانه هر زن معتاد در این کمپ را 450 هزارتومان عنوان و اظهارداشت: نیازمند همراهی خانواده ها و خود بانوان معتاد برای حضور در کمپ و بهبودی آنان هستیم.

شهرستان گچساران از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 120 کیلومتر فاصله دارد.

در این شهرستان یک چهارم نفت و گاز کشور تولید و صادر می شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.com