پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا جمعه 97/04/01
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی آرام در اکثر مناطق کشور از وزش باد و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و شرقی خبر داد.

برقراری جوی آرام در اکثر مناطق کشور

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه براساس تحلیل اطلاعات هواشناسی طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم است، اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز (۳۱ خردادماه) و فردا (۱ تیرماه) در ارتفاعات البرز شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران، گاهی احتمال رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان این‌که طی امروز در جنوب غرب و شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: وزش باد در برخی مناطق سبب خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و شنبه (۲ تیرماه) خلیج فارس مواج است، ادامه داد: همچنین طی امروز تغییرات قابل ملاحظه‌ دمایی رخ نمی‌دهد اما فردا در نوار شمالی و روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، در بعد ازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه صاف با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir