نتیجه آزمایش کرونا بر روی دانشجوی خواجه‌ نصیر
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرلدین طوسی با تاکید بر این که دانشجوی مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس در شرف ترخیص از بیمارستان است،گفت: نظر پزشکان عفونی درخصوص ابتلای این دانشجو به ویروس کرونا منفی است اما آزمایشات طبق پروتکل اداری انجام و نتایج آن اعلام خواهد شد

نتیجه آزمایش کرونا دانشجوی خواجه‌ نصیر چه شد؟

دکتر عبدالمجید خوشنود در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ابتلای یکی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به کرونا ویروس به ایسنا گفت: یکی از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه دو روز پیش با علایم سرماخوردگی به یکی از درمانگاه‌ها مراجعه می‌کند و نگران ابتلا به ویروس کرونا می‌شود اما پس از بررسی لازم مجددا ترخیص شده و این دانشجو بعد از ترخیص دوباره با علایم سرماخوردگی مواجه می‌شود.

وی در ادامه با توجه به این که دانشجوی فوق بعد از ترخیص از بیمارستان مجددا با علایم بیماری مواجه می‌شود این نگرانی در دانشگاه ایجاد شد که ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شده باشد که در پی این نگرانی این دانشجو را به یکی از مراکز درمانی اعزام کردیم و در آن جا بررسی‌های لازم صورت گرفت و پزشکان همچنین متخصصان عفونی نظرشان بر این است که ابتلای این دانشجو به کروناویروس منتفی است و حتی قرار بود شب گذشته این دانشجو از بیمارستان ترخیص شود اما برای این که نگرانی پیش نیاید آزمایش‌های لازم از او گرفته شد و براساس پروتکل‌های اداری اعلام خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد: در حال حاضر دانشجوی مورد نظر در شرف ترخیص از بیمارستان هستند و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و حال عمومی این دانشجو خوب است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دانشگاه خواجه نصیر با وزارت بهداشت رایزنی‌هایی انجام داده تا به منظور کنترل و چکاپ امور بهداشتی به خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه مراجعه و از این مراکز بازدید کنند.

دکتر خوشنود از تشکیل ستادی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس احتمالی کرونا در دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از اهداف این ستاد این است که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور پیشگیری از وقوع کروناویروس در دانشگاه جدی گرفته شود ضمن این که در دستورالعمل ابلاغی وزارت علوم رعایت بهداشت مراکز عمومی و حتی فردی به دانشگاه‌ها اعلام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی همچنین از لغو اغلب برنامه‌های عمومی و حتی اردوهای دانشگاهی خبر داد و گفت: سعی ما این است که استفاده از امکانات عمومی، ورزشی و غیره در این دانشگاه به حداقل رسیده و یا به طور کامل قطع شود.

کانال تلگرامی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی روز گذشته اعلام کرد: "در ساعت گذشته در خوابگاه دانش یکی از دانشجویان که مشکوک به ویروس کرونا بوده است با آمبولانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده است. "

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir