اول باید پول بدهید تا در کمتر از یک روز صاحب اینترنت پر سرعت شوید ؛ بعد از آن هم بیش از یک ماه صبر کنید تامودم های ADSL را نصب کنند!
 

در حالی که مسولان وزات ارتباطات بر فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی در تمامی نقاط کشور تاکید دارند برخی از شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنتی ، به نوعی از این موضوع سوء استفاده می کنند.

به گزارش "جوان آنلاین" برخی از این شرکت ها با تبلیغات زرد خود در روزنامه ها و سایت ها ، از نصب یک روزه مودم های ADSL خبر می دهند در شرایطی که عملا نصب مودم ها برای بهره گیری از اینترنت های پر سرعت (نسبت به اینترنت های خانگی) توسط آن ها به بیش از یک ماه می رسد.

نکته جالب در این بین ، در خواست این شرکت ها از مشتریان خود است که باید پول مودم و اجرت نصب را به حساب شرکت واریز کنند تا شرکت برای نصب مودم به محل مورد نظر کارکنان خود را اعزام کند.

در یکی از این موارد شرکت ..... که یکی از شرکت های فعال در راه اندازی اینترنت های  ADSL  است زمانی که با تماس مشتریان خود در خصوص تاخیر در نصب مودم های ADSL  مواجه می شود با بیان این که هزینه های راه ا ندازی این نوع اینترنت بالا رفته است ، خواهان واریز مبلغ  11 هزار تومان به حساب شرکت می شود که  این خواسته خشم مشتریان  را بر انگیخته است.

به نظر می رسد عدم نظارت کافی و دقیق بر روی فعالیت این گونه شرکت ها ، مهم ترین عامل در نارضایتی مردم از خدمات اینترنتی وزارت ارتباطات است.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:javanonline.ir