کلاهبرداری در پوشش رئیس بانک خصوصی
کارآگاهان در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با جعل عنوان لشکری بازنشسته خود را به عنوان مدیر یک بانک به شهروندان معرفی کرده و برای حل مشکلات و تسریع در دریافت وام از آنها پول‌های زیادی دریافت کرده است.

رییس بانک خصوصی جعلی جیب ۴۰۰ نفر را زد


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبرداد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت:‌درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با شگرد دریافت وام در تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با جعل عنوان لشکری بازنشسته خود را به عنوان مدیر یک بانک به شهروندان معرفی کرده و برای حل مشکلات و تسریع در دریافت وام از آنها پول‌های زیادی دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات علمی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند وی سابقه دار است. آنان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم با دستور مقام قضائی دستگیر کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از ۴۰۰ فرد با جعل عنوان بازنشسته لشکری و رئیس یک بانک خصوصی برای دریافت وام اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir