وضعیت هوای تهران طی 5 روز آینده
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان صاف تا قسمتی ابری تهران طی ۵ روز آینده



بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در جنوب و غرب و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود و گاهی رخداد وزش باد همراه با گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

طی این مدت به ویژه جمعه تا یکشنبه (۳ تا ۵ شهریورماه) با گذر متناوب امواج از شمال استان، در بعضی ساعت‌ها آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری در نیمه شمالی استان، افزایش سرعت وزش باد و گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (اول شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲ شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir