معاون ترافيک شهردار تهران از نصب دوربين‌هايی در تونل‌های در حال ساخت مترو و تونل توحيد خبر داد و گفت: با نصب اين دوربين‌ها شهروندان تهرانی می‌توانند به طور زنده روند پيشرفت پروژه‌ها و تلاش شبانه‌روزی کارگران را مشاهده کنند.

 

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: مونیتورهایی در برخی از نقاط شهر نصب می شود تا شهروندان از نزدیک با نحوه اقداماتی که در زیرزمین صورت می‌گیرد و در حالت عادی برایشان قابل رویت نیست آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه عملیات های عمرانی زیادی در سطح شهر در حال اجراست و با بودجه اختصاص یافته از سوی مجلس و شهرداری تهران مقرر شده در سال جاری 15 کیلومتر مترو احداث شود ، افزود: کارگاه های زیادی در شهر ایجاد شده که گاهی 3 شیفته فعالیت دارند و این مساله تردد در برخی از نقاط را سخت کرده و بسیاری از شهروندان نیز که در حوالی کارگاه ها زندگی می کنند با مشکلات زیادی مواجه اند به همین دلیل تلاش شده به شهروندان نشان داده شود در مقابل محدودیت‌های پیش رویشان چه دستاوردهای ارزشمندی در پیش است.

معاون شهردار تهران با تاکید برآنکه شهروندان حق دارند از روند پیشرفت و عملیات اجرایی پروژه ها با خبر باشند ، گفت : در مرحله نخست نصب این دوربین ها در برخی از جبهه های کاری خط 4 مترو تهران و تونل توحید درنظر گرفته شده است تا شهروندان بتوانند از طریق مونیتورهایی که در بعضی از نقاط شهر نصب می شود مرحله به مرحله ناظر عملیات اجرایی احداث این پروژه ها باشند.

 

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ظرف یک ماه آینده نخستین دوربین ها و مونیتورها در مکان های پیش بینی شده نصب خواهد شد.
منبع:isna.ir