توئیت ترامپ گزارش واشنگتن پست را تایید کرد
توئیت ترامپ گزارش واشنگتن پست را که گفته بود مایک پامپئو، وزیر امور خارجه جدید آمریکا در مذاکراتی با کیم جونگ اون طی روز یکشنبه گذشته حضور داشته، تایید کرد.

ترامپ در توئیتی دیدار رئیس سیا با رهبر کره شمالی را تایید کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پستی در توئیتر اطلاع داد که نشست میان مایک پامپئو، رئیس سیا و کیم جونگ اون،‌ رهبر کره شمالی به خوبی انجام شده است و معنای این صحبت‌ها این است که مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ یانگ احتمالا به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، توئیت ترامپ گزارش واشنگتن پست را که گفته بود مایک پامپئو، وزیر امور خارجه جدید آمریکا در مذاکراتی با کیم جونگ اون طی روز یکشنبه گذشته حضور داشته، تایید کرد.

ترامپ روز سه‌شنبه حین دیدار با نخست وزیر ژاپن در مارالاگو به خبرنگاران گفت: آمریکا مذاکرات مستقیم با کره شمالی را به جریان انداخته است.

ترامپ گفت: ما همچنین شروع کردیم به اینکه مستقیما به سراغ کره شمالی برویم. ما مذاکرات مستقیم در سطح عالی و درواقع سطح‌های خیلی بالا با کره شمالی داشته‌ایم.

این در حالی است که ترامپ در این توئیت خود نوشت: مایک پامپئو چند روز پیش با کیم جونگ اون در کره شمالی دیدار کرد. این دیدار به شکلی مناسب پیش رفت و رابطه‌ای خوب شکل گرفت. جزئیات نشست (رهبران ‌آمریکا و کره شمالی) هم اکنون در حال تنظیم شدن است. خلع سلاح هسته‌ای یک اتفاق بزرگ برای جهان و همچنین برای کره شمالی است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir