نتایج هفته نهم لیگ برتر: تساوی تراکتورسازی و پارس جنوبی جم
هفته نهم لیگ برتر به پایان رسید و تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در رده های اول و دوم قرار گرفتند

نتایج هفته نهم لیگ برتر

در دومین روز هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران 2 بازی در شهرهای اصفهان و تبریز برگزار شد که در یکی از این دیدارها سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان با دو گل از سد سیاه‌جامگان مشهد گذشت و بعد از چهار هفته توانست طعم پیروزی را بچشد.

گل‌های سپاهان را در این دیدار جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۶۵ و رضا میرزایی در دقیقه ۸۹ وارد دروازه تیم میثاقیان کردند.

سپاهان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به رده نهم صعود کرد. سیاه‌جامگان نیز به رده چهاردهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار آغازین روز دوم هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران که در تبریز برگزار شد، تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تساوی یک بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز متوقف شد تا فرصت حفظ فاصله با پرسپولیس را از دست بدهد.

ابتدا عارف آغاسی در دقیقه ۵۶ به اشتباه دروازه تیم خود یعنی تراکتورسازی را باز کرد اما تنها سه دقیقه بعد، محمد ایران‌پوریان با یک سر توپ زیبا و ضربه‌ بیرون پا گل تساوی سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

شاگردان تارتار با این تساوی ۱۹ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس ۱۷ امتیازی در رده نخست باقی ماندند. تراکتورسازی نیز با ۱۱ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

در دیگر بازی ها نیز صنعت نفت آبادان موفق به شکست دادن نفت طلائیه شد که حمید درخشان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است.

همچنین دیدار های سایپا در مقابل سپیدروشت رشت و ذوب آهن مقابل پدیده با تساوی به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  isna.ir