استقلال تیم علی کریمی را درهم کوبید
تیم استقلال موفق شد با 5 گل تیم سپیدرود رشت را شکست دهد

برد ارزشمند استقلال مقابل سپیدرود رشت

در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال تهران در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول شاگردان شفر با دو گل فرشید باقری برنده به رختکن رفتند.

بازی دو تیم در حالی آغاز شد که کار بازیکنان تحت تاثیر بارش باران قرار گرفته و سخت شده بود. در چهارمین دقیقه مسابقه روزبه چشمی اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه سپیدرود ایجاد کرد که راهی به درون چارچوب نداشت. در ادامه فرشید باقری روی اشتباه میثم تهی‌دست پشت محوطه حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ زیبا دروازه کوروش ملکی را باز کرد.

در ادامه سپیدرودی‌ها به دنبال جبران گل خورده رفتند و استقلالی‌ها نیز روی ضدحملات به سمت دروازه حریف نزدیک می‌شدند. در اواسط نیمه اول سپیدرودی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و در محوطه جریمه آبی‌ها توپ به دست فرشید باقری برخورد کرد. صحنه‌ای که البته از سوی زرگر پنالتی اعلام نشد. در ادامه و چند دقیقه بعد فرشید باقری برای دومین بار و این بار با پای راست موفق به باز کردن دروازه سپیدرود شد تا شاگردان شفر با برتری دو گله به رختکن بروند.

در ادامه بازی و در نیمه دوم علی کریمی ترکیب تیمش را با دو تغییر دگرگون کرد. کوروش ملکی دروازه‌بان مصدوم سپیدرود جای خودش را به ایماد صادقی داد و یعقوب کریمی هم که عملکرد قابل‌قبولی نداشت از زمین بیرون رفت.

شاگردان کریمی نیمه دوم را با خلق یک نصفه موقعیت روی دروازه سیدحسین حسینی آغاز کردند اما در ادامه همه چیز به ضررشان شد. چراکه در دقیقه ۵۶ جابر انصاری روی پاس طارق همام دروازه سپیدرود را برای بار سوم باز کرد. در حالیکه فقط چند ثانیه از شروع مجدد بازی توسط تیم میزبان می‌گذشت، اشتباه مدافعان سپیدرود کار دست این تیم داد و این بار خودشان روی پاس فرشید باقری دروازه خودی را برای بار چهارم باز کردند. گل پنجم ر ا هم آذری زد تا در نهایت آبی ها ۵ بر صفر برنده باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir