منصوریان پرسپولیس را صدرنشین کرد
دربی نصف جهان با تساوی به پایان رسید و پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر باقی ماند

رستگاری منصوریان در دقیقه 85

در دیداری به جا مانده از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر هجدهم باشگاه‌های کشور، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان از ساعت 16 میزبان ذوب آهن بود. این بازی که تحت تاثیر سیل های اخیر کشورمان نیز بود، در نهایت با پیروزی سپاهان به اتمام رسید.

در دقیقه ۳۱ روی یک ضد حمله فرصت خوبی برای بازیکنان ذوب آهن فراهم شد که محمدرضا عباسی با فرار سریع خود در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما ضربه این بازیکن در شرایطی که در زاویه بسته بود توسط نیازمند دفع شد. در دقیقه ۳۵ نیز مهرداد محمدی با پاس در عمق سجاد شهباززاده را در موقعیت گلزنی قرار داد که شلیک این بازیکن گل اول را برای زردپوشان اصفهان به ارمغان آورد. در دقیقه ۵۰ اما سپاهان با فرار خوب سجاد شهباززاده به یک ضربه پنالتی دست یافت که استنلی کی‌روش برای نخستین بار در این فصل در گل کردن پنالتی ها ناکام ماند و ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ با تعویض کریستین اوساگوانا توسط علیرضا منصوریان، این بازیکن واکنش تندی به بیرون آمدن از زمین داشت. در دقیقه ۸۵ ارسلان مطهری با ضربه سری بی نقص دروازه سپاهان را گشود. درنهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. بدین ترتیب ذوب آهن صدرنشینی را به پرسپولیسی ها بازگرداند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir