پیش بازی پرسپولیس - ماشین سازی؛ در انتظار قهرمانی
پرسپولیس امشب به مصاف ماشین سازی می رود و در صورت پیروزی و نتیجه نگرفتن سپاهان, قهرمان خواهند شد

پیش بازی پرسپولیس - ماشین سازی / شب قهرمانی؟

پرسپولیس امشب در شرایطی میزبان ماشین سازی است که هواداران پرسپولیس امیدوارند بتوانند بعد از بازی در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرند. این اتفاق به شرطی رخ خواهد داد که اولا پرسپولیس بتواند از سد حریف تبریزی‎اش بگذرد و دوما، سپاهان هم در دیدار با پدیده امتیاز از دست دهد. اگر این دو اتفاق بیفتد، آن وقت پرسپولیس سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ را جشن خواهد گرفت.

مربی و حریف خوش یمن: رضا مهاجری  در لیگ شانزدهم و  زمانی که سرمربی پدیده بود، در تهران از پرسپولیس 4 گل خورد تا شاهد قهرمانی تیم برانکو باشد. ماشین سازی هم در 2 قهرمانی از 11 قهرمانی پرسپولیس نقش داشته و قرمزها جلوی این تیم قهرمانی شان را قطعی کرده اند.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس قبل از آنکه از پاختاکور شکست بخورد، در تبریز با تراکتورسازی به تساوی 1-1 رسید. ماشین سازی هم 0-2 به سپاهان باخت.

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم در تبریز با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید و شجاع خلیل‎زاده در دقیقه 93 گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند.

غایبان: علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت دیدار امشب را از دست داده و یوسف سیدی و رضا خالقی‎فر از ماشین سازی هم به بازی امشب نمی رسند.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 57 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ماشین سازی 28 امتیازی تیم سیزدهم جدول است.

پرسپولیس-ماشین‌سازی:

شنبه ۲۱ اردیبهشت-ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه آزادی

تیم داوری: داور: کوپال ناظمی کمک ها: حسن ظهیری – محمد هاشمی نسب



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net