صدرنشین شدن پرسپولیس با شکست دادن نساجی
پرسپولیس در آخرین بازی خود پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا نساجی را شکست داد

صدرنشینی موقت پرسپولیس در روز گلزنی «عیسی»

در نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر ، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گل‌های بازی را محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران، فرزاد زامهران، کریم اسلامی و علی آل‌کثیر.

نیمه اول:

ثانیه 35: سعید آقایی در جناح چپ زمین احمد نوراللهی را صاحب توپ کرد که نفوذ سریع و پاس کات‌بک او با شوت احسان پهلوان همراه شد، اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع نساجی، توسط سعید جلالی‌راد دفع شد و در ادامه نیز ضربه وحید امیری در ریباند، در اختیار دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه 6: شوت محکم و خطرناک حسن نجفی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را حامد لک دفع کرد.

دقیقه 8: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین با عبور از روی سر مدافعان نساجی و مهاجمان پرسپولیس و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان خود را برای ضربه زدن به توپ پرتاب کرده بود، به زمین اصابت کرد و تبدیل به گل شد؛ البته داور مسابقه برخلاف آن چیزی که در تصویر تلویزیونی مشاهده شد، گل را به نام کنعانی‌زادگان ثبت کرده است.

دقیقه 14: حرکت سریع مهدی ترابی از سمت چپ زمین فرصت خطرناکی را برای پرسپولیس ترتیب داد که پاس در عرض او را مهاجمان سرخ‌پوش نتوانستند استفاده کنند تا توپ به جناح چپ برود.

دقیقه 15: مهدی ترابی دوباره یک حرکت خطرناک در محوطه جریمه نساجی انجام داد که این بار شوت پای چپ او توسط جلالی‌راد برگشت داده شد و در ادامه نیز نفوذ احسان پهلوان یک کرنر برای پرسپولیس به همراه داشت.
دقیقه 19: شوت پشت محوطه علی داوران، هافبک نساجی را حامد لک مهار کرد.

دقیقه 23: یک حمله خطرناک دیگر برای پرسپولیس با حرکت شهریار مغانلو به وجود آمد که این بار شوت روی پای او پس از برخورد به مجتبی بیژن راهی کارنر شد.

دقیقه 29: سانتر زیبای مهدی ترابی از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک دوم و ضربه سر شهریار مغانلو، پس از برخورد به مدافع حریف با کم‌ترین اختلاف از کنار دروازه نساجی رد شد و مجددا به کرنر رفت.

دقیقه 34: پاس رو به جلوی مهدی ترابی را احمد نوراللهی بدون مکث و با پاس نمایشی و دیدنی به شهریار مغانلو رساند که شوت پای چپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی رد شد.

دقیقه ‌45: علی آل‌کثیر با سانتر ناگهانی پای چپ قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که حامد لک در دو مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 45+1: شروع مجدد حامد لک را شهریار مغانلو با ضربه سر وحید امیری رساند که در ادامه پاس در عرض این بازیکن، بعد از دفع توپ توسط مجتبی بیژن به مغانلو نرسید و توسط جلالی‌راد مهار شد.

دقیقه 45+2: نفوذهای سرعتی مهدی ترابی یکبار دیگر نزدیک بود پرسپولیس را به گل برساند که این بار تغییر جهت و شوت پای چپ او تبدیل به گل نشد و در ادامه احسان قهاری از مقابل پای امیری توپ را به کرنر زد.

صدرنشینی موقت پرسپولیس در روز گلزنی «عیسی»

نیمه دوم:

دقیقه 49: حسن نجفی بعد از عوض کردن پا به خوبی از سد نعمتی عبور کرد و در مقابل دروازه پرسپولیس قرار گرفت که شوت پای چپ خطرناک او از مقابل دروازه پرسپولیس رد شد و از خط طولی زمین عبور کرد.

دقیقه 50: فرصت طلایی برای زدن گل دوم پرسپولیس هدر رفت و این بار شوت پای چپ شهریار مغانلو از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه 51: موقعیت‌های عالی گلزنی پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست می‌رود و این بار ضربه چیپ میلاد سرلک در موقعیت تک به تک تبدیل به گل نشد از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 62: اشتباه در خط دفاعی نساجی توپ را به مهدی ترابی برساند که شوت فنی زمینی او توسط سعید جلالی‌راد راهی کرنر شد.

دقیقه 66: احسان پهلوان با حرکت تکنیکی در سمت راست زمین ایجاد موقعیت کرد که ارسال او با ضربه سر مهدی ترابی به بیرون رفت.

دقیقه 69: حسن نجفی از سمت چپ زمین ارسال کوتاهی انجام داد که کریم اسلامی پس از عبور از سد کنعانی‌زادگان با شوت پای چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد و این موقعیت خوب تبدیل به گل نشد.

دقیقه 79: بازیکنان پرسپولیس در موقعیت 5 به 2 در محوطه جریمه نساجی باز هم فرصت‌سوزی کردند و این بار حمله سرخ‌پوشان از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 90+1: کمال کامیابی‌نیا با نفوذ از میانه زمین به سمت محوطه جریمه نساجی با پاس در عمق امید عالیشاه را صاحب توپ کرد که حرکت سریع و پاس در عرض او به مقابل دروازه خالی نساجی توسط عیسی آل‌کثیر تبدیل به گل شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir