برد ارزشمند استقلال با درخشش بازیکن خارجی اش
استقلال در هفته دوم لیگ برتر دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد

درخشش یامگا استقلال را شش امتیازی کرد

دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که با برتری 2 بر صفر استقلال به پایان رسید. کوین یامگا در دقایق 27 و 95 برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (20 - سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شبانی و محمد خدابنده‌لو.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا.

نیمه اول:

دقیقه 1: ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست به روی دروازه نصیب رضا خالقی فر شد که این بازیکن با ضربه سری دیدنی دروازه استقلال را تهدید کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی و با یک دست، دروازه تیمش را نجات داد تا استقلال یکی از سریعترین گل های تاریخ لیگ برتر را دریافت نکند.

دقیقه 21: پس از یک و دوی بازیکنان ذوب آهن پشت محوطه جریمه، شوت راه دور خالقی فر را مظاهری با موفقیت مهار کرد.

دقیقه 24: بازیکنان استقلال در چند صحنه درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که مدافعین پرتعداد ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه تیمشان شدند و ضربات استقلالی ها به مدافعین میزبان برخورد کرد و راهی کرنر شد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سیاوش یزدانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: پاس ارسلان مطهری به درون محوطه جریمه با تأثیرگذاری مدافع ذوب آهن همراه بود که توپ در ادامه و روی قوس محوطه جریمه به کوین یامگا رسید. خرید جدید استقلالی ها با کنترل توپ و چرخش مدافعان ذوب آهن، در حالیکه در ابتدا پشت به دروازه بود، با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد و گل نخست خودش را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه 40: پاس دانشگر در خط دفاعی به مهدی پور، با تکل خوب پویا پورعلی رودباری همراه شد و توپ پشت محوطه جریمه استقلال به عارف رستمی رسید و شوت محکم این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: استقلالی ها روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شدند و امیرحسین حسین زاده با اینکه کوین یامگا را در کنارش داشت، تصمیم گرفت تا به سمت دروازه شوت بزند که ضربه کم جان او به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 50: حرکت خوب کوین یامگا و عبور این بازیکن از سد حامد نورمحمدی، با ارسال این بازیکن همراه شد که توپ پس از واکنش حبیب فرعباسی گلر ذوب آهن، به امیرحسین صدقی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 55: پاس محمد خدا بنده لو در شرایط مشکوک به آفساید به مسعود ابراهیم زاده رسید و ارسال این بازیکن درون محوطه جریمه به خالقی فر رسید و این بازیکن شوتش را به سمت دروازه زد که با تکل به موقع یزدانی، دروازه استقلال از یک خطر بزرگ نجات پیدا کرد.

دقیقه 63: خدا بنده لو پس از اینکه چند متری را به سمت دروازه استقلال پیش رفت، ضربه اش را به سمت دروازه مظاهری زد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: شوت محکم ابراهیمی بازیکن ذوب آهن، پس از برخورد به زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 72: پس از دو آوانتاژی که داور مسابقه داد، توپ در گوشه محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: کوین یامگا روی یک فرار تند و تیز و دیدنی از مدافعین ذوب آهن عبور کرد و شوت بازیکن جدید استقلال را حبیب فرعباسی مهار کرد.

دقیقه 77: حملات استقلال به روی دروازه ذوبی ها ادامه داشت و شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، با واکنش خوب فرعباسی به کرنر رفت. کرنر ارسالی نیز به شکل خطرناکی برای آبی ها از دست رفت.

دقیقه 84: پورعلی از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که رشید مظاهری به زحمت و در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه 90+4: جعفر سلمانی در آخرین ثانیه های بازی در مصافی تک به تک با فرعباسی قرار گرفت اما شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90+5: روی پاس در عمق امیرعلی صادقی، کوین بامگا با دروازه‌بان ذوب آهن تک به تک شد و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند"



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir