برد پرسپولیس با اشتباه عجیب دروازه بان ذوب آهن
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن بود.سپاهان هم در خانه خودش از پیکان میزبانی کرد که با نتیجه دو بر یک شکست خورد

پرسپولیس 2 - ذوب‌آهن صفر

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

در دقیقه ۹، محمد شریفی از پشت محوطه جریمه شوت زد که ضربه او به راحتی در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت. دو دقیقه بعد محمد سلطانی فر این شوت را پاسخ داد که حامد لک بدون دردسر این توپ را تصاحب کرد. در دقیقه ۳۲، حرکت عیسی آل کثیر در محوطه جریمه با ضربه ناگهانی سیامک نعتی همراه شد که توپ از بالای دروازه با اختلاف زیاد به بیرون رفت. در دقیقه ۳۶، بازیکنان ذوب آهن  ضد حمله‌ای را طراحی کردند که ضربه میلاد جهانی با برخورد به پای سید جلال حسینی منحرف شد و به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۵ امید عالیشاه در موقعیت نسبتا خوبی برای گلزنی داشت که  آرمان قاسمی با تکل به موقع شوت این بازیکن را دفع کرد و این موقعیت منجر به کرنر برای سرخپوشان شد که ثمری نداشت.

گل: در دقیقه ۶۰، اشتباه مهلک دروازه بان ذوب آهن منجر به گل نخست پرسپولیس شد. ارسال وحید امیری به روی دروازه، از دستان دروازه‌بان جوان این تیم لغزید و به داخل دروازه رفت.

در دقیقه ۶۳، ذوب آهن تا فروپاشی دروازه حامد لک پیش رفت اما ضربه مهاجم این تیم در دو قدمی دروازه به دیرک خورد و گل نشد.

در دقیقه ۸۵، عیسی آل کثیر در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که در برخورد با مدافع ذوب آهن سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در دقیقه ۸۸ دروازه ذوب آهن را برای دومین بار گشود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (کارت زرد)، علی نعمتی، مهدی شیری (مهدی ترابی ۵۷)، علی شجاعی، محمد شریفی (کارت زرد) (احسان پهلوان ۵۷)، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، امیر حسین صدیقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد سلطانی مهر، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو (کارت زرد)، میلاد جهانی (مسعود ابراهیم زاده ۶۲) و رضا خالقی فر (علی خدادادی ۷۳)

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی (کارت زرد)، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، امیر حسین صدیقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد سلطانی مهر، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو (کارت زرد)، میلاد جهانی و رضا خالقی فر



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir