افشارزاده: استیماچ 300هزار دلار می‌خواهد
بهرام افشارزاده گفت: باید گذشته استیماچ را بررسی کنیم و درباره تامین هزینه‌های مالی باید با وزارت ورزش و جوانان مذاکره کنیم.

بهرام افشارزاده پس از جلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت "استیماچ" اظها‌ر کرد: مطمئن باشید هر زمان که درباره این مربی تصمیم‌گیری کنیم به اطلاع همگان خواهیم رساند. یک مربی وقتی قرار است بیاید مخالفان و موافقان بسیاری دارد. ما باید همه شرایط را بررسی کنیم و ببینیم آیا این مربی می‌تواند به ما کمک کند یا خیر؟ و اینکه آیا یک مربی ایرانی می‌تواند کار او را انجام بدهد یا خیر؟

وی افزود: باید گذشته این مربی را به طور کامل بررسی کنیم و ببینیم آیا آزمایش خود را به خوبی پس داده است یا خیر؟ البته همان طور که گفتم یک مربی موافقان و مخالفان زیادی دارد. ما فردا (یکشنبه) جلسه‌ای در باشگاه خواهیم داشت و پس از آن پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهم بود.

در ادامه خبرنگاری از افشارزاده پرسید فکر نمی‌کنید با این وضعیت زمان را از دست می دهید؟ خاطر‌نشان کرد: اجازه بدهید ما کارمان را ادامه دهیم. می‌دانیم که وقت را از دست می‌دهیم. پیش از این به دنبال جذب علیرضا منصوریان بودیم اما نتوانستیم او را به استقلال بیاوریم. البته اگر مسئولان نفت می‌خواستند اجازه ندهند که منصوریان به جمع ما اضافه شود کاش این کار را زودتر انجام می‌دادند تا ما وقت را از دست نمی‌دادیم. اجازه دهید کاری را که شروع کرده‌ایم را به پایان برسانیم. اگر این مربی فرد خوبی نباشد، مشکلات ما در ادامه راه 10 برابر می‌شود.

افشارزاده در ادامه تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌ها به جای این که کمک کنند حاشیه‌سازی می‌کنند. من حقیقت را می‌گویم که ما مشکل مالی داریم، باید به بازیکنان‌مان پول بدهیم و همه این مسائل، به مسائل مالی ارتباط دارد. الان بدترین زمان است که بخواهیم بازیکنان را جواب کنیم. مطمئنا من همه چیز را می‌دانم و هر زمانی که نیاز باشد پاسخگوی خبرنگاران خواهم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد اختلاف شما با استیماچ 250 هزار دلار است؟ گفت: خیر. استیماچ از ابتدا قرار بود 250 هزار دلار دریافت کند اما پس از اینکه به ایران آمد پیشنهادش را به 300 هزار دلار افزایش داد و قرار شد مالیات را خودش بپردازد. جلسه ما با او به اتمام رسیده و او رفته است. باید جلسه‌ای را برگزار کنیم تا درباره او صحبت کنیم و به نتیجه‌ برسیم. انشا‌ء‌الله ظرف امروز و فردا روشن خواهد شد.

افشارزاده درباره دو شغله بودن خودش هم گفت: باید ببینیم وضعیت خودمان چه می‌شود . آیا مدیر عاملی‌ام در باشگاه استقلال و شغلم در وزارت ورزش و جوانان با هم منافاتی دارد یا خیر. اگر این گونه باشد مطمئنا پاسخگو خواهم بود.

او همچنین درباره قرارداد استیماچ نیز خاطر‌نشان کرد: باید وضعیت خودمان را به خوبی آنالیز کنیم. به‌ هر‌ حال این مربی اگر به ایران بیاید یک دستیار با خود به همراه می آورد و باید برای او منزل اجاره کنیم و هزینه هواپیما را نیز پرداخت کنیم. قطعا این مربی نیاز به امکانات بسیاری دارد. باید همه مسائل مالی را با وزارت ورزش و جوانان مطرح کنیم و ببینیم که وزارت ورزش و جوانان چه مقدار از این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

افشارزاده درباره آخرین وضعیت سبک‌دست نیز خاطر‌نشان کرد: سبک‌دست دیگر عضو هیات مدیره باشگاه نیست و من از او تشکر می‌کنم که در فصل گذشته به ما کمک کرد. البته یک نامه هم به من داده است که متاسفانه هنوز آن را نخوانده‌ام. او به تعهدات خود تا به امروز عمل کرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir