افشارزاده: این همه توجه به کرار برای چیست؟
بهرام افشارزاده می‌گوید در جلسه هیات مدیره باشگاهش که روز گذشته (شنبه) برگزار شده هیچ صحبتی از کرار به میان نیامده است.

بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار بوده در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاهش در مورد کرار(Karrar Jassim) تصمیم گیری شود، اظها‌ر کرد: اصلا در مورد کرار صحبت نکردیم. ما حرفمان را درباره او زده‌ایم و دیروز هم مسائل مالی در جلسه مطرح شد و حرفی از کرار به میان نیامد. این بازیکن اصلا ایران نیست که بخواهد خبر جدیدی درباره‌اش منتشر شود. قبلا هم درباره او حرف زده‌ایم و کلا نمی‌دانم چرا این همه توجه به این مساله می‌شود.

او در ادامه با ابراز رضایت از استقلال در فصل جاری، گفت: از این که روند خوبی را پشت سر می‌گذاریم خیلی خوشحالم. بازیکنان ما با همدلی و یکدلی کار را پیش می‌برند و خو‌شبختا‌نه در صدر جدول قرار داریم. با تدابیر کادرفنی استقلال و همت بازیکنان ان‌شا‌ء‌الله این روند را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم طبق خواسته‌های پرویز مظلومی استقلال را در نیم فصل تقویت کنیم. هر چند که هیچ لیستی از طرف آقای مظلومی هنوز ارائه نشده است.

مدیر‌عامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به بازی چهارشنبه استقلال برابر نفت تهران چیست، افزود: مطمئنم بازیکنان‌مان با ارائه یک بازی جوانمردانه تلاش می‌کنند پیروز شوند. ما در بازی قبل هم نمایش خیلی خوبی داشتیم و می‌دانم که توانایی پیروزی را داریم. متاسفانه اتفاقاتی در بازی ما و فولاد رخ داد که گزارشی را به ما دادند و من هم بر اساس آن گزارش درخواست رسیدگی کردم تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir