تمجید افشارزاده از علیرضا دبیر
سرپرست باشگاه استقلال ضمن اعلام این موضوع که بودجه مناسبی برای استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) توسط شهرداری تصویب شده، اعلام کرد چمن این ورزشگاه به زودی طبیعی خواهد شد.

پس از آنکه مجموعه ورزشی امام رضا(ع) در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت، امروز (سه شنبه) و در جلسه‌ای میان آقایان افشارزاده، طاهری، دبیر، رضایی، نوروزی و نثاری آخرین راهبردهای استفاده از این دو ورزشگاه برای تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در این رابطه گفت: با دستور آقای دبیر مقرر شد تا بودجه‌ای برای ورزشگاه امام رضا(ع) تصویب شود و با تصمیم دیگر عزیزان روز پنجشنبه هفته جاری پس از بازدید اینجانب و شهردار محترم منطقه از ورزشگاه بودجه مناسب برای تعمیر و نگهداری این ورزشگاه مشخص خواهد شد.

افشارزاده ادامه داد: همچنین مقرر شد در جلسه‌ای با شهردار محترم منطقه 19 برای انجام مناقصه‌ای جهت تعویض چمن ورزشگاه امام رضا(ع) و استفاده از چمن طبیعی تدارکات لازم اندیشیده شود تا بتوانیم در خرداد ماه سال پیش رو از این ورزشگاه استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: در واگذاری این دو ورزشگاه افراد بسیاری زحمت کشیده‌اند که جا دارد مجددا از آنها تشکر کنم و باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از قهرمان المپیک و جهان، علیرضا دبیر که صمیمانه برای پیشرفت این دو باشگاه و ورزش پایتخت تلاش کردند و امیدوارم هواداران استقلال در فرصتی مناسب از زحمات او قدردانی ویژه به عمل آورند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir