مصدومان پرسپولیس
سید جلال حسینی صبح امروز در تمرینات شرکت کرد ولی برای اطمینان بیشتر امروز برای سونوگرافی از عضله، راهی بیمارستان خواهد شد.
سید جلال حسینی که روز شنبه در تمرینات ریکاوری حاضر بود، امروز هم تمرین در سالن بدنسازی را بدون مشکل انجام داد اما برای بررسی دقیق‌تر ظهر امروز در بیمارستان حضرت رسول (ص) تحت سونوگرافی قرار می‌گیرد.

دکتر حقیقت در این‌باره به سایت پرسپولیس گفت: سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچگونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند. به همین دلیل برای بررسی دقیق‌تر و اطمینان بیشتر، انجام سونوگرافی را برنامه‌ریزی کردیم. البته ما این اقدام را برای دیروز هماهنگ کرده بودیم که به امروز موکول شد.

کادر پزشکی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی‌عسگری هم اعلام کرد: عارضه پیش آمده برای کتف او بر اساس همان عکس رادیولوژی قابل تشخیص بود که آقای دکتر کیهانی هم آن را تائید کردند. از این رو نیازی به MRI نبود. در حال حاضر بهترین اقدام برای او استراحت دادن به مفصل است که انجام شده است. انتظار داریم درد او تا پایان هفته برطرف شود تا پس از آن با باز کردن کتف بتواند ضمن انجام فیزیوتراپی، تمرینات را هم شروع کند.

دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت پولادی و کمندانی هم تصریح کرد: پولادی با کار روی دوچرخه در عمل تمرین هوازی را هم شروع کرده است اما برای دویدن و سایر تمرینات تا شنبه آینده صبر می‌کنیم که پزشک جراح وی با توجه به شرایط محل پیوند، نظر خود را اعلام کند. در مورد او خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. کمندانی هم به تمرینات برگشته و مشکلی ندارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
شرایط ناپلئونی هامبورگ برای پرسپولیس
ویلیامز قهرمان تنیس زنان آمریکا شد
نادال و جوکوویچ در فینال تنیس آزاد آمریکا
رده استقلال در جدول دسته سوم لیگ ایران سال 1371+ عکس
بازیگر استقلالی در دام عدد 6+ عکس