شکست پرسپولیس
دهمین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر با پیروزی‌ تیم‌های سپاهان، فولاد، داماش، صبا و فجر، توقف نفت و شکست پرسپولیس و تراکتورسازی همراه بود.
هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر با برگزاری شش دیدار برگزار شد که در مهمترین نتایج سپاهان توانست پرسپولیس را از پیش رو بردارد، تراکتورسازی از داماش شکست خورد و فولاد با پیروزی قاطع بر سایپا جایگاهش را در صدر جدول استحکام بخشید.

داماش 1 – تراکتورسازی صفر

تیم تراکتورسازی تبریز در رشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب داماش گیلان شد. تک گل این بازی را امین متوسل‌زاده در دقیقه 74 برای تیم داماش به ثمر رساند.

نفت تهران صفر – ملوان صفر

دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به تساوی بدون گل انجامید.

فجر 2 – استقلال خوزستان 1

در شیراز فجر سپاسی توانست با نتیجه 2 بر یک استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد. گل‌های تیم فجر را جابر انصاری در دقیقه 38 و محمد حیدری در دقیقه 78 به ثمر رساندند. همچنین تک گل استقلالی‌ها را میلاد میداودی در دقیقه 15 وارد دروازه تیم میزبان کرد.

صبا 2 – راه‌آهن 1

تیم‌های صبای قم و راه آهن سورینت در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که تیم صبا موفق شد با نتیجه 2 بر یک مهمان خود را شکست دهد.

در این بازی راه آهنی‌ها ابتدا با گل دقیقه 21 رضا خالقی فر از حریف‌شان پیش بودند اما در نیمه دوم رضا عنایتی در دقایق 48 و 63 دو بار دروازه تیم مهمان را باز کرد.

فولاد 4 – سایپا 1

تیم فولاد خوزستان با نتیجه پرگل 4 بر یک سایپا کرج را شکست داد.

در این مسابقه این تیم سایپا بود که ابتدا با گل دقیقه 4 سجاد شهباززاده از میزبانش پیش افتاد و بازی تا دقایق پایانی نیمه نخست با همین نتیجه دنبال می‌شد اما خطای بازیکن سایپا در دقیقه 45 یک پنالتی را به ضرر این تیم به همراه داشت و لوسیانو پریرا کار را برای فولاد به تساوی کشاند.

در ادامه فولاد در دقیقه 55 توسط بختیار رحمانی، در دقیقه 66 توسط اسماعیل شریفات و در دقیقه 72 توسط سروش رفیعی گل‌های بعدی را وارد دروازه سایپا کرد.

سپاهان 2 – پرسپولیس صفر

از ساعت 20 هم دیدار حساس دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و سپاهان با دو گل میهمانش را شکست داد.

‌گل‌های سپاهان را هادی عقیلی در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی و امید جهان‌عالیان در دقیقه 94 وارد دروازه پرسپولیس کردند.

بی‌تردید محسن قهرمانی داور این مسابقه که بحث‌برانگیزترین تصمیم را در دقیقه 3 گرفت و میثم حسینی مدافع پرسپولیس را به دلیل نامعلومی اخراج کرد می‌تواند تاثیر زیادی در رقم‌ خوردن این نتیجه داشته باشد.

همچنین با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گسترش فولاد تبریز که با نتیجه دو بر صفر به سود تبریزی‌ها تمام شد، پرونده دیدارهای هفته دهم لیگ برتر تقریبا تمام می‌شود و تنها بازی باقیمانده این هفته مصاف استقلال و مس است که به دلیل حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، فعلا به تعویق افتاد.

 با پایان یافتن 7 مسابقه از 8 بازی هفته دهم لیگ برتر، تیم فولاد با 22 امتیاز قاطعانه در صدرجدول باقی ماند و پس از آن تیم‌های سپاهان و نفت هر کدام با 18 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. پرسپولیس هم با دو پله نزول در جایگاه چهارم جدول قرار می‌گیرد.

جدول لیگ برتر در پایان هفته دهم به شرح زیر است:




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
برتری گسترش فولاد مقابل ذوب‌آهن
هنرنمایی رحمتی در رستوران تایلندی+ عکس
دختران کمانگیر روی اسب+ تصاویر
دوست دارم رییس فدراسیون فوتبال شوم!
تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا