رضا حقیقی
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک هفته پیش برای عروسی برادرم از دایی اجازه گرفته بودم.
رضا حقیقی در مورد صحبت‌هایی مبنی بر عمدی بودن سه کارته شدنش در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز برای شرکت در عروسی برادرش اظهار داشت: به نظرم رسانه‌ها تا موقعی که از یک ماجرا قطعیت پیدا نکرده‌اند حق ندارند مطلبی را در خصوص یک بازیکن بنویسند به همین خاطر من هم اعاده حیثیت و شکایت می‌کنم.

وی افزود: آقایان، پرسپولیس آنقدر بزرگ است که بازی کردن در این تیم آرزوی هر بازیکنی است. من هم دوست ندارم یک دقیقه بازی پرسپولیس را به هیچ قیمتی از دست بدهم. دو بازی مصدوم بودم برای اینکه نمی‌توانم بازی کنم چقدر زجر کشیدم و خیلی زود خودم را برگرداندم.

حقیقی ادامه داد: عروسی برادر من یکشنبه شب است و چه ربطی به بازی پرسپولیس و سپاهان داشت. من می‌خواستم به عروسی بروم یک هفته پیش هم با علی دایی در این باره صحبت کردم که علی‌آقا نیز به من اجازه داد اما این چه ربطی به سه کارته شدن دارد. این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که می‌خواهند بین بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شکاف وارد کنند که به نظرم به هیچ جایی نمی‌رسند من با وجود اینکه پزشکان گفتند تمرین نکن اما بعد با درد بازی کردم و تمرین کردم و هیچ منتی نیز نیست چون وظیفه‌ام را انجام دادم.

هافبک قرمزپوشان تأکید کرد: اگر قرار باشد یک درصد از این حرف ها واقعیت داشته باشد و بخواهم این گونه در پرسپولیس توپ بزنم پولی که به خانه می‌برم حرامم باشد. من به دنبال پول حلال هستم نه پول حرام و از حاشیه‌سازان نمی‌گذرم و آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

حقیقی در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: باور کنید دیشب تا 4 صبح نخوابیدم و فقط فکر می‌کردم. پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و مطمئن باشید اگر آن اتفاق‌ها پیش نمی‌آمد می‌توانست برنده بازی باشد اما پیروزی را از پرسپولیس گرفتند. قضاوت‌ را به خود کارشناسان می‌سپاریم.

حقیقی در پایان تأکید کرد: باید این را خدمت حاشیه‌سازان عزیز هم بگویم اگر دایی صلاح بداند و او راضی نباشد هرگز به عروسی برادرم نمی‌روم اما از خدا می‌خواهم که خودش در مورد حاشیه‌سازان قضاوت کند. من باز هم می‌گویم یک هفته پیش در مورد عرسی برادرم با دایی هماهنگ کرده بودم و هیچ نیازی نبود که بخواهم بازی حساس با سپاهان را از دست بدهم. برای کسانی که این حرف‌ها را اعلام کرده‌اند واقعا متأسفم و مطمئن باشید این وصله‌ها به من نمی‌چسبد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
سه کارته شدن حقیقی به خاطر عروسی برادرش؟
جریمه میلیونی پرسپولیس
حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان
افشاگری رویانیان درباره پیشنهاد یک داور
نظر سه کارشناس داوری درباره تصمیم قهرمانی