پرسپولیس
پرسپولیس با یک گل توانست فجرسپاسی شیراز را شکست دهد.
دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروی یک بر صفر سرخ پوشان پایان یافت. تک گل این دیدار را سیدصالحی در دقیقه 81 به ثمر رساند.

گزارش نیمه نخست:

در این دیدار تیم میزبان بازی بهتری را ارائه کرد اما در موقعیت سازی و گلزنی چندان موفق نبود و بیشتر زمان بازی در میانه میدان سپری شد.

پرسپولیس که در این بازی دو هافبک دفاعی خود را تغییر داده بود و زوج محمد نوری و مهرداد کفشگری برای نخستین بار کنار یکدیگر بازی می کردند، در میانه میدان چندان هماهنگ نشان نداد.

دقیقه 25 حرکت حسین ماهینی از سمت راست دروازه فجر سپاسی و سانتر او بعد از یک رفت و برگشت، مقابل پای صادقیان افتاد اما شوت او با برخورد با مدافع فجر بلوکه شد.

دقیقه 31 ارسال مجدد پرسپولیس از سمت راست دروازه فجر با ضربه سر محمد نوری به سید صالحی رسید که ضربه سر او پس از برخورد با مدافع فجر درون دروازه این تیم قرار گرفت که کمک داور آن را آفساید دانست.

بهترین فرصت نیمه نخست فجری ها را هم مهرزاد معدنچی در دقیقه 37 از دست داد. ارسال یک توپ از انصاری برای معدنچی با شوت این بازیکن همراه شد که با فاصله ای اندک از کنار دروازه پرسپولیس و به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم این فجری ها بودند که در همان ثانیه های نخست می توانستند به گل برسند. شوت مهرزاد معدنچی از پشت محوطه جریمه را نیلسون با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. در ادامه بازی به سمت تعادل پیش رفت و بیشتر زمان بازی در میانه میدان سپری شد تا آن که در دقیقه 68 غلامرضا رضایی در فرصتی بسیار خوب و در محوطه جریمه فجرسپاسی شیراز صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن را خلیل آزاد به خوبی برگشت داد.

در ادامه این دیدار و درحالی که بازی روند آرامش را پی می گرفت، پیام صادقیان در یک حرکت انفرادی و با گذشتن از چند بازیکن فجرسپاسی شیراز، با یک پاس زیبا مهدی سیدصالحی را در شرایط تک به تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس با یک بغل پای فنی حساب کار را یک بر صفر به سود پرسپولیس کرد.

بعد از این گل پرسپولیسی ها می توانستند به یک گل دیگر روی ضربه سر زیبای مهدی سیدصالحی دست پیدا کنند که ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار درواه فجرسپاسی راهی اوت شد.

در ادامه تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر ماند تا پرسپولیس سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند.

شاگردان علی دایی با این سه امتیاز 20 امتیازی شدند و موقتا در رده دوم قرار گرفتند و فجری ها هم 9 امتیازی ماندند و به همان رتبه چهاردهمی قناعت کردند.

تعداد تماشاگر: 12 هزار نفر

داوران: محمدرضا اکبریان، بابک داوری، علی میرزا بیگی و جواد شرفی.

اخطار:

محمد حیدری و جلال الدین علی محمدی از فجرسپاسی شیراز

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، رضا نورمحمدی ( حمید علی عسگر 77)، مهرداد کفشگری، محمد نوری ( رضا حقیقی 88)، محمدرضا خلعتبری (غلام رضا رضایی 66)، پیام صادقیان، امید عالیشاه و سید مهدی سیدصالحی.

سرمربی: علی دایی.

ترکیب فجرسپاسی:

محمدصالح خلیل‌آزاد، سعید قزل‌چی، محمد دانشگر، علیرضا جلیلی، محمد انصاری، مهرزاد معدنچی ( سیامک کوهنورد 71)، هادی ایمانی، جابر انصاری، حمید جوکار ( حمید شجاعیان 88)، مسعود ریکی ( جلال الدین علی محمدی 45) و محمد حیدری.

سرمربی: محمود یاوری.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال
سانسور علی كریمی و فاطمه معتمدآریا در شبكه 3
نامزد رافائل نادال+ تصاویر
جشن تولد علی پروین+ تصاویر
خنده قلعه نویی به ترجمه کره ای ها+ عکس