پرسپولیس- میلان
شرایط سفر این تیم و اینکه چه بازیکنانی قرار است در تیم ستارگان میلان به میدان بروند هم به باشگاه پرسپولیس اعلام شد
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در سفر "فرانکو باره‌سی" به تهران توافقاتی بین او و رویانیان مدیرعامل پرسپولیس انجام شد و قائم‌مقام باشگاه میلان موافقت خود را با انجام بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو باشگاه اعلام کرد و شرایط سفر این تیم و اینکه چه بازیکنانی قرار است در تیم ستارگان میلان به میدان بروند هم به باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

وی ادامه داد: تاریخ پیشنهادی باشگاه میلان برای برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس مقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی بود که امکان برگزاری بازی در آن روز وجود نداشت به همین دلیل باشگاه پرسپولیس تاریخ دیگری را که 7 آذر بود به باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به همزمانی 7 آذر با 8 آذر که تاریخ بازی معروف ایران و استرالیاست امکان تجلیل از ستارگان پرسپولیس و تیم ملی در آن بازی هم وجود داشت اما مانع برگزاری مسابقه دیدار استقلال با گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی در روز 8 آذر است که مدیر مجموعه ورزشی آزادی به ما اعلام کرد امکان برگزاری دو مسابقه به فاصله 24 ساعت در ورزشگاه آزادی وجود ندارد زیرا هم بحث چمن ورزشگاه آزادی مهم است و هم بحث نظافت این ورزشگاه بنابراین حداقل باید 72 ساعت بین بازی‌ها زمان وجود داشته باشد اما با توجه به اینکه این مسابقه یک بازی خیریه است ایشان موافقت کرد که بین بازی دوستانه و بازی استقلال با گسترش فولاد 48 ساعت فاصله بیفتد.

وی افزود: با سازمان لیگ و شخص تاج و کاظمی مذاکره داشتیم و رویانیان هم با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال تماس گرفت و ایشان گفت به شرطی که بازی‌های بعدی استقلال در لیگ فشرده نشود با انجام بازی در روز 9 آذر موافق است اما سازمان لیگ به ما گفت که باید موافقت استقلال با تغییر زمان بازی با گسترش فولاد تبریز رسمی و کتبی باشد. به همین دلیل هم رویانیان نامه‌ای به فتح‌الله‌ زاده نوشت و از مدیر باشگاه استقلال خواست که موافقت رسمی خود را با انجام بازی در روز 9 آذر به سازمان لیگ اعلام کنند. ما منتظریم تا این اتفاق بیفتد و موافقت پرسپولیس را با انجام بازی دوستانه با ستارگان میلان در روز 7 آذر به باشگاه ایتالیایی اعلام کنیم.

قدوسی تصریح کرد: همچنین باشگاه روبین کازان با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرد که می‌خواهد اردویی در ایران برگزار کند و همچنین یک بازی دوستانه با پرسپولیس داشته باشد. این نامه حاصل سفر دایی و رویانیان به کازان است. قطعا در دی ماه روبین‌کازان می‌تواند در کیش اردو برگزار کند زیرا در آنجا مثل تهران مشکل سرما و برف و باران وجود ندارد و پرسپولیس می‌تواند در ژانویه یک بازی دوستانه با کازان انجام دهد هرچند که هنوز نمی‌دانیم زمان بازی‌های لیگ در آن موقع به چه صورت است اما امیدواریم برنامه‌ها به صورتی باشد تا پرسپولیس بتواند این مسابقه را برگزار کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
ارسال پیشنهاد کتبی میلان به پرسپولیس
گریه فرزاد مجیدی+ عکس
عکس های یادگاری بازیکنان استقلال با مجیدی
مهدوی‌کیا در کنار خواننده لس‌آنجلسی+ عکس
پیام تبریک علی دایی به مناسبت تولد فاطمه معتمدآریا+ عکس