علی دایی
سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش با خوش‌شانسی از داماش گلی دریافت نکرد.
علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر داماش در کنفرانس خبری گفت: بازی بسیار سخت و بزرگی را در رشت با پیروزی پشت سر گذاشتیم. نیمه اول بهتر از داماش بودیم و می‌توانستیم چند گل بزنیم اما به هر حال به هدفمان رسیدیم.

وی افزود: در نیمه دوم داماشی‌ها فشار زیادی روی تیم ما آوردند و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. بچه‌های ما بسیار خوب و منطقی بازی کردند و علت پیروزی ما نیز همین موضوع بود.

سرمربی پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر داماش خاطرنشان کرد: 3 فینال پیش‌رو داشتیم که خوشبختانه اولین فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و اکنون 2 فینال دیگر در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم در این بازی‌ها نیز به پیروزی برسیم.

دایی با اشاره به نکات فنی دیدار داماش و پرسپولیس گفت: تیم ما روی زمین بازی می‌کند و عادت به بازی از کناره‌ها نداریم اما داماش در این بازی روی هوا بازی می‌کرد که خوشبختانه توانستیم حملات آنها را خنثی کنیم و روزنه‌های حمله داماش را ببندیم.

وی در واکنش به این سوال که پرسپولیس زیبا بازی نکرد و آیا با این نظر موافق است یا نه، عنوان کرد: این نظر محترم است و ما برای کسب 3 امتیاز به رشت آمده بودیم. نیمه اول توانستیم به هدف خود برسیم چون خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. در نیمه دوم هم داماش برای اینکه بتواند حداقل یک امتیاز بگیرد برابر ما حاضر شد و حملات زیادی روی دروازه ما داشت.

دایی با تاکید بر اینکه روزنه‌های حمله داماشی‌ها را از کناره‌ها بسته بودند، افزود: از چپ و راست به بازیکنان داماش اجازه ندادیم موقعیت چندانی داشته باشند. پس از اینکه حسن‌زاده وارد بازی شد تمام هدف داماشی‌ها به ارسال‌های بلند ختم شد و آنها به بازی هوایی روی آوردند اما مدافعان ما هوشیار بودند و توانستند به خوبی داماشی‌ها را مهار کنند. ما دنبال بازی زیبا نبودیم و فقط می‌خواستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویضی که انجام داد و کفشگری را وارد زمین کرد، گفت: در آن لحظه تصمیم گرفتم مهرداد را به بازی بیاورم چون داماش فقط سانتر می‌کرد و میانه میدان بسیار شلوغ شده بود به همین دلیل با اضافه کردن یک هافبک دفاعی خواستیم حملات آنها را خنثی کنیم.

وی در خصوص اینکه اعتراض زیادی به داوری داشت، خاطرنشان کرد: مربی داماش بیشتر از من اعتراض می‌کرد، البته این طبیعت فوتبال است و مطمئنا ما نمی‌توانیم بدون احساس در کنار زمین حضور داشته باشیم. هیجان بازی به ما هم منتقل می‌شود و مجبوریم اعتراض کنیم.

دایی تصریح کرد: در نیمه اول روی صادقیان خطای شدیدی صورت گرفت و بازیکن داماش با زانو صادقیان را متوقف کرد که حتی معتقدم حرکت او اخراج هم داشت. با این حال سرمربی داماش از محوطه فنی خود خارج شد و به داور اعتراض کرد که به نظرم باید این مسائل را ببینیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود پرسپولیس به رده دوم
قد بلندترین بازیکنان والیبال+ عکس
رحمان احمدی بر بالین دخترش+ عکس
تصادف وحشتناک یک فوتبالیست+ عکس
مردم روسیه باید مثل استیون سیگال باشند