دایی
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که قاسم دهنوی با اشک در چشمانش به خاطر بی‌احترامی به او در بازی دیروز تمرین کرد.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی 2 بر 2 مقابل راه آهن از ساعت 11 و 40 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان اصلی 20 دقیقه ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دستگرمی را در دستور کار خود قرار دادند.

این در شرایطی بود که در انتهای تمرین بازیکنان ذخیره به فوتبال دستگرمی پرداختند.

*در تمرین امروز کریم باقری به همراه مولایی نیز پا به توپ شدند.

*قاسم دهنوی بابت فحاشی‌ روز گذشته به وی با چهره‌ای بغض آلود در تمرین امروز حضور داشت و وقتی در مورد نامهربانی هواداران با بازیکنان حرف می‌زد اشک در چشمانش جاری شده بود. بازیکنان معتقد بودند که دهنوی با تمام وجود بازی کرده است.

*حدود 30 هوادار در انتهای تمرین در مقابل درفشی‌فر حاضر شدند. آنها نسبت به عملکرد بازیکنان عصبی بودند اما دایی را در هنگام خروج به شدت تشویق کردند و علیه وزارت ورزش و خادم موضع‌گیری کردند.

*محسن مسلمان نیز که خبر کشیدن قلیانش شب قبل از بازی در چند رسانه مطرح شده بود در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد که با تشکیل پرونده‌ای این بار می‌خواهد به دادسرای فرهنگ و رسانه برای شکایت از حاشیه‌سازان برود این در شرایطی است که مسلمان اعلام کرد دفعه قبل به احترام پیشکسوتان و موسفیدان دست به این کار نزده و اما این بار با اجازه پیشکسوتان و موسفیدان قرار است با طرح شکایتی بابت خبر کذب کشیدن قلیان قبل از بازی در یکی از نقاط تهران شکایت کند.

*آنالیز بازی و احتمال قهرمانی پرسپولیس و کسب سهمیه سوژه بازیکنان بود. آنها تمام شرایط جدول لیگ برتر را بررسی می‌کردند و نظرات خود را می‌دادند. این در شرایطی است که حتی کسب سهمیه پرسپولیس بسیار سخت شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
دایی: شرمنده مردم‌ ام
روایت مظلومی از دیدار با مقام معظم رهبری
نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر
قلعه نویی: سربازان استقلال به مردم ثابت کردند بی غیرت نیستند
لغو قراردادهای یکساله بازیکنان فوتبال