15 بازیکن پرسپولیس
در حالیکه هواداران اعتقادی به خانه تکانی در پرسپولیس نایب قهرمان ندارند، در این تیم فقط 14 بازیکن قرارداد دارند.
حالا که فصل تمام شده همه درباره آینده پرسپولیس حرف می‌زنند اینکه از تیم فعلی چند نفر می‌مانند و چند نفر می‌روند.

در تیم فعلی و از جمع 23 بازیکنی که در لیست این فصل حضور داشتند 11 بازیکن (درست به اندازه یک تیم فوتبال) قراردادی با باشگاه ندارند که در این جمع چهره‌های سرشناسی را می‌توان پیدا کرد؛ سیدجلال حسینی، قاسم دهنوی، محسن بنگر، رضا حقیقی، میثم حسینی، محمد نوری، مهرداد پولادی، علیرضا نورمحمدی، سیدمهدی سیدصالحی، نیلسون کوریا جونیور و فرزاد حاتمی.

شاید محسن مسلمان که به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست را هم باید جزو این بازیکنان به حساب آوریم که قراردادی با پرسپولیس ندارند و تکلیف آینده شان معلوم نیست اما این بازیکن در اصل بازیکن ذوب‌آهن است و نباید جزو پرسپولیسی‌ها به حسابش آورد.

با این حساب تنها نفراتی مثل رضا محمدی، امید عالیشاه، حمیدرضا علی عسگری، پیام صادقیان، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، محمد عباس زاده، محمدرضا خلعتبری، میلاد کمندانی، فرشاد قاسمی و امیر عابدزاده با باشگاه قرارداد دارند که در بین این 11 نفر عباس زاده، کفشگری، کمندانی و قاسمی دو سال دیگر از قراردادشان باقی مانده و بقیه یک سال.

در این میان اما قرارداد 4 نفر مشروط است و بازیکنانی مثل امیر عابدزاده، حسین ماهینی، پیام صادقیان و محمد رضا خلعتبری تنها در شرایطی خاص می‌توانند همچنان در خدمت پرسپولیس باشند.

داستان خلعتبری و عجمان را که همه می‌دانند و اینکه به احتمال زیاد پرسپولیس مجبور است به خاطر پرداخت نکردن بدهی عجمان ناشی از رقم سنگین رضایتنامه خلعتبری این بازیکن را به باشگاه اماراتی پس بدهد.

صادقیان هم در صورت پیشنهاد خارجی و تمایل خودش می‌تواند برود و ماهینی هم به شرطی می‌ماند که خواسته‌هایش برآورده شده و با باشگاه به توافق و تفاهم برسد.

اما یونس شاکری، محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی هم سه بازیکن دیگر پرسپولیس هستند که به صورت قرضی از این تیم جدا شدند و برای پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان بازی کردند.

غریبی و شاکری دو سال و خانزاده یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و شاید اگر فصل بعد بنا به جوانگرایی بیشتر باشد این نفرات به تیم خودشان برگردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
حواشی مراسم تقدیر از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس
درخواست استقلالی‌ها از روحانی+ نامه
بی خوابی بازیکن پرسپولیس + عکس
تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 1393/01/25
تراکتورسازی و سپاهان به دنبال صعود