باشگاه پرسپولیس با همکاری کانون هواداران خود برنامه‌های فرهنگی برای هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته است.

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 18و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم لخویای قطر است تا اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند اما طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و از ساعت 12 ظهر که بلیت‌فروشی در استادیوم آغاز می‌شود برنامه‌هایی هم برای هواداران در ورزشگاه تدارک دیده شده است.

قرار است از ساعت 12 ظهر رادیو ورزشگاه مشغول به فعالیت شود و توسط این رادیو پیام محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس و همچنین محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس برای تماشاگران حاضر در استادیوم پخش شود.

همچنین توسط رادیو ورزشگاه پیام‌هایی را برای دادن شعار ورزشی در ورزشگاه به هواداران آموزش داده می‌شود و قرار است ترانه باشگاه پرسپولیس هم برای علاقمندان حاضر در ورزشگاه آزادی از طریق این رادیو پخش گردد.

یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی امروز باشگاه پرسپولیس که با همکاری کانون هواداران این باشگاه در ورزشگاه آزادی حضور هواداران با پرچم‌های محمد رسول‌الله (ص) در ورزشگاه است و قرار است 5 هزار پرچم سرخ با این شعار میان هواداران پخش شود. البته باشگاه پرسپولیس از هوادارانش خواسته تا اگر آنها هم پرچمی با این شعار مذهبی در اختیار دارند با خود به استادیوم آورده تا جلوه بهتری در ورزشگاه به وجود بیاید.

همچنین گفتنی است برای اولین بار سیستم صوتی در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شود تا تشویق هواداران به صورت یکپارچه صورت بگیرد و نظم بهتری در استادیوم مشاهده شود.

گفتنی است امروز ظهر مسئولان یگان ویژه ورزشگاه آزادی با لیدرهای باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر جلسه برگزار می‌کنند و همچنین قرار است کارگاه آموزشی برای لیدرهای باشگاه پرسپولیس تشکیل شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com