عبدی: خوشحال‌ترین فرد دنیا هستم
مربی پرسپولیس گفت: بعد از اتفاقات چند روز گذشته توانستیم به لحاظ روانی و تاکتیکی خودمان را پیدا کنیم و بازی را ببریم.

حسین عبدی درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس و انتخابش به عنوان دستیار برانکو گفت: من یکی از کسانی هستم که همواره از زحمات مربیان قبلی پرسپولیس تشکر کرده‌ام. در اینجا هم باید بگویم از آقای درخشان و دایی به خاطر زحمات زیادشان تشکر می‌کنم. فوتبال کار حرفه‌ای است و هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند در آن موفق شود. من به عنوان مربی وظیفه خودم را دارم. بازیکنان و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر می‌شوند نیز وظیفه خود را دارند. همه باید بدانند که چه مسئولیت بزرگی داریم.

او ادامه داد: خوشحالم که توانستم تمام تمرکز خود را روی این بازی بگذارم چرا که اتفاقاتی که روزهای گذشته در تیم افتاد تمرکز من و تیم من را برهم زد اما توانستیم با پیدا کردن خودمان و آماده سازی تیم به لحاظ روانی و تاکتیکی، پیروز شویم. پیش از این هم گفته بودم که صحبت درباره حضور برانکو و ادامه همکاری خودم با پرسپولیس را به بعد از این بازی موکول خواهم کرد و الان هم خوشحالم که این بازی را بردیم.

مربی پرسپولیس درباره حضور 100 هزار هوادار در ورزشگاه گفت: صاحبان اصلی فوتبال مملکت، این هواداران و شما خبرنگاران هستید. بنابراین باید این پیروزی را به همه هواداران و شما خبرنگاران زحمت‌کش تبریک بگویم. امیدوارم همیشه روزهای خوبی مانند این را در زندگی‌مان تجربه کنیم. شاید خوشحال‌ترین فرد در حال حاضر در دنیا من باشم چرا که علی‌رغم فشاری که در چند روز اخیر خودم و تیمم متحمل شدیم، توانستیم خود را آماده این بازی کنیم. همه در این پیروزی شیرین و تلاش بازیکنان که تا دقیقه 97 با جان و دل جنگیدند، سهیم هستند.

عبدی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید مشکل پرسپولیس در این بازی عدم تمام کردن موقعیت‌ها و نبود یک بازیکن تمام کننده در زمین بود، افزود: تیمی که ما مقابل آن بازی کردیم النصر بود که با بازیکنانی چند میلیون یورویی مقابل ما حاضر می‌شد. فقط یک یا دو بازیکن آن‌ها به اندازه تمام باشگاه پرسپولیس می‌ارزید. من فکر می‌کنم که کار بزرگی کردیم و به حق‌مان رسیدیم. چه کسی می‌تواند مقابل این تیم پرمهره اینچنین فوتبالی را به نمایش بگذارد و حق اصلی‌اش را نگیرد؟ ما حق‌مان را گرفتیم چرا که مستحق پیروزی بودیم و اگر یک موقعیت‌مان را هم تبدیل به گل می‌کردیم جای خوشحالی داشت.

مربی پرسپولیس در پایان درباره شادی پس از گل مهدی طارمی نیز خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم شادی پس از گل او به قصد توهین به عربستانی‌ها بوده باشد. این صرفا یک شادی بعد از گل بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir