نژادفلاح: عبدی می‌خواست سرمربی پرسپولیس باشد
قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید حسین عبدی توقع داشت سرمربی سرخپوشان شود و به همین دلیل در کادرفنی برانکو حضور ندارد.

محمدحسین نژادفلاح درباره جلسه‌ای که بین مدیران لیگ برتری و مسئولان لیگ برگزار شد، گفت:‌ مسائل مختلفی در این جلسه مطرح شد؛ از جمله مسائل مالی و بررسی تیم‌های پایه و فوتبال در سطح‌های پایین‌تر. به هر حال مشکلاتی وجود دارد و باید تلاش شود تا برطرف شوند.

وی درباره حسین عبدی هم اظهار کرد: علاقمند بودیم که او در پرسپولیس بماند و این فرصت را برای او قائل شدیم اما بعد از بازی با النصر به تمرین‌ نیامد و یک بار هم که آمد لباسش را عوض نکرد. به همین دلیل کار ما و عبدی تمام شده است.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به این سوال که عبدی گفته منتظر تماس پرسپولیسی‌ها بوده اما از سوی آنها تماسی گرفته نشده است، عنوان کرد: نیاز به جلسه‌ای نبود. اصلا قرار جلسه‌ای نداشتیم و به او گفته بودم که از گزینه‌های اصلی دستیاری برانکو است اما او علاقمند بود که سرمربی پرسپولیس شود. فرض ما در برکناری درخشان این بود که این مربی و دستیارانش همه دانش‌ خود را ارائه داده‌اند و اگر عبدی می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند، می‌توانست دستیار شود ولی ظاهرا تمایلی به این کار نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قرار است به درخشان سمت دیگری در پرسپولیس داده شود عنوان کرد: از روز اول هم گفتم که علاقمندم با عناوینی دیگر از درخشان در پرسپولیس استفاده کنیم.

نژادفلاح در پاسخ به سوالی درباره انتخاب دستیار دوم برای برانکو عنوان کرد: ما مهدوی‌کیا، کریمی، هاشمیان و باقری را در نظر داشتیم ولی فرصت نکردیم با آنها مذاکره کافی را داشته باشیم. علاقمندیم که این عزیزان در پرسپولیس باشند یا حتی مثلا به آقای مهدوی‌کیا ریاست آکادمی را بدهیم. هنوز جمع‌بندی صورت نگرفته و فقط با کریم باقری به توافق رسیده‌ایم. دستیار بعدی بعد از بازی با سپاهان معلوم می‌شود.

وی درباره خصوصی‌ شدن سرخابی‌ها بیان کرد: گزینه‌های جدی وجود نداشتند ولی ظاهرا عده‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند که در مزایده بعدی شرکت کنند. درباره هدایتی جدیدا چیزی نشنیده‌ و نمی‌توانم درباره او چیزی بگویم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که همانند افشارزاده از سازمان لیگ طلب پول می‌کند یا نه، گفت: سازمان لیگ به ما 350 میلیون تومان کمک کرده و با آنها در تماسیم. قطعا در ادامه هم این کار را ادامه می‌دهیم.

نژادفلاح در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس با توجه به آزادی‌اش از زندان گفت: این یک سوال حقوقی است. مسئولان ذیربط باید به آن جواب دهند اما درباره خودم باید بگویم به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس کارم را شروع کرده‌ام نه به عنوان قائم مقام سیاسی.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir